حوله پالتویی, حوله پالتویی دورو نخ گلدوزی

عرضه حوله پالتویی دورو نخ گلدوزی

امروزه یکی از پرکاربردترین و نیز ضروری ترین وسیله استحمام حوله پالتویی دورو نخ گلدوزی شده می باشد که در نوع خود منحصر به فرد بوده که در تمام رده های سنی کاربرد داشته و تنها کاربرد آن ها برای خشک کردن آب بدن بعد از بیرون آمدن از حمام می باشد که عرضه و فروش این نوع محصول عمده در بازار به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود که بسیار حائز اهمیت است.

عرضه حوله پالتویی دورو نخ گلدوزی

حوله پالتویی گلدوزی شده بدون کلاه

حوله پالتویی گلدوزی شده بدون کلاه

از مشخصات و مزیت های این نوع محصولات عمده نرمی و سبکی حوله می باشد که دارای جنس نرم و لطیف بوده  و نیز هر چه این نوع محصولات از پنبه و پرز بیشتری در نوع خود برخوردار باشند قدرت جذب آب بالاتری را دارا می باشند و نیز جنس آنها از الیاف طبیعی تولید شده اند و نیز کاملا بهداشتی و مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشند که دارای ماندگاری و عمر طولانی هستند. 

از دیگر ویژگی های این نوع حوله های درجه یک علاوه بر کیفیت، نوع جنس، نوع الیاف به کار رفته در محصول و نوع وزن، می باشند که از الیاف طبیعی نخ و پنبه و نیز دارای بهترین و مرغوب ترین جنس و نیز دارای وزن متفاوت می باشند.

از انواع دیگر حوله ها حوله پالتویی دورو گلدوزی شده بدون کلاه می باشد که مناسب همه رده های سنی بوده که به مدل ها، اندازه ها، طرح ها، جنس ها و رنگ های مختلفی در بازار به فروش می رسند مخصوصا کودکان نسبت به افراد بزرگسال از حساسیت بدنی زیادی برخوردار بوده که نوع رنگ و طرح در شادابی و جذابیت کودکان بسیار موثر و مفید می باشد.

قیمت خرید حوله پالتویی دورو نخ گلدوزی زنانه

قیمت خرید حوله پالتویی دورو نخ گلدوزی زنانه

امروزه شرکت های تولیدی زیادی در سراسر کشور در این زمینه فعالیت می کنند که توانسته اند انواع حوله تن پوش را در مدل حوله پالتویی دورو با رنگ های متنوع زیبا و شیک در طرح های گوناگون با کیفیت عالی و نیز استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک تولید و نیز در بازار عرضه نمایند که عرضه حوله گلدوزی شده به صورت حضوری و نیز مستقیم انجام می شود که از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

همچنین قیمت خرید این نوع محصول با کیفیت مرغوب بر اساس نوع برند و شرکت تولیدی، نوع جنس ومواد اولیه به کار رفته در تولید آن، نوع طرح و رنگ، اندازه و ابعاد، وزن و مدل و دیگر موارد می توانند در خرید این محصول نقش بسزایی را ایفا نمایند که خرید این محصول به روش مستقیم و بدون واسطه ارزان و نیز هنگام خرید باید به این موارد دقت لازم شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *