حوله

عرضه حوله حمامی دورو نخ قیمت مناسب

حوله حمامی دورو نخ، به گونه ای طراحی شده است که جذب آب بسیار بالایی دارد و این نوع محصولات بسیار با کیفیت و مرغوب هستند. موارد استفاده از این نوع حوله ها بسیار زیاد است و دلیل اصلی آن طول عمر بالای محصول و قابلیت جذب آب آنها می باشد. عرضه حوله حمامی در سایز های مختلف صورت گرفته است که شما می توانید متناسب با نوع استفاده از آن ها، اقدام به خرید این محصولات با قیمت مناسب نمایید.

عرضه حوله حمامی دورو نخ قیمت مناسب

حوله دورو نخ چه ویژگی هایی دارد؟

حوله دورو نخ چه ویژگی هایی دارد؟ از مهم ترین ویژگی حوله دورو نخ مقاومت بالای آن می باشد به گونه ای که اغلب از نخ ابریشم یا پنبه تولید شده اند. از بهترین نوع این محصولات، آن دسته از حوله هایی هستند که هنگام خشک کردن بدن، آب را به خوبی به خود جذب می کنند.

حوله ها معمولا در رنگ های سفید، صورتی، آبی یا ترکیبی از آنها با طرح های ساده یا مختلف تولید شده اند. حمام و استخر از مکان هایی هستند که شما می توانید از این نوع محصولات استفاده نمایید.

برخی از آن ها براق و دارای گلدوزی هایی هستند که با نام حوله حمامی گلدوزی در بازار یافت می شود. یک محصول با کیفیت باید بیش از یک سال مورد استفاده قرار گیرد و پس از آن می توانید حوله را با محصولی جدید تعویض نمایید.

حوله دورو نخ بیشتر برای چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟

  • حمام
  • استخر
  • خشک کردن بدن
  • مسافرت

حوله هایی که برای استخر و حمام استفاده می شوند سایز بزرگ تری دارند و برای جذب آب بیشتر با ابریشم یا پنبه با کیفیت ساخته شده اند. حوله هایی با سایز کوچکتر برای خشک کردن دست یا در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و نسبت به سایر محصولات، سبک تر و نازک تر هستند که شما می توانید انواع آن ها را در سایز ها و کیفیت های مختلف با قیمت مناسب از فروشگاه ما تهیه نمایید.

تفاوت کیفیت حوله حمامی دورو نخ با حوله ساده

تفاوت کیفیت حوله حمامی دورو نخ با حوله ساده همانطور که قبلا نیز به آن اشاره کردیم از مهم ترین تفاوت های حوله دورو نخ با حوله های ساده، استحکام و قابلیت جذب آب فراوان آن ها می باشد. این محصولات برای حمام و استخر بسیار مناسب هستند و در انواع ساده و پالتویی در بازار یافت می شود.

یکی از تفاوت های دیگر این است حوله دورو پس از هر بار شست و شوی آن تغییر رنگ نمی دهد و پرز نمی گیرد. این محصولات در بازار قیمت های مختلفی دارند و قیمت نهایی آن ها وابسته به سایز، رنگ و نوع نخ مورد استفاده در محصول می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *