حوله حمامی ابریشم

عرضه حوله حمامی ابریشم بافت طرح برجسته

امروزه عرضه کنندگان زیادی در سراسر کشور به عرضه مستقیم انواع حوله ها از جمله حوله حمامی ابریشم بافت پرداخته اند که سعی نموده اند تا بهترین و با کیفیت ترین محصول را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهند که دارای کاربرد زیادی می باشد و همچنین این حوله در طرح ها و رنگ های عالی و نیز جنس، مدل، ابعاد، وزن، اندازه های مختلف در بازار موجود می باشد.

عرضه حوله حمامی ابریشم بافت طرح برجسته

انواع طرح برجسته برای حوله حمام

انواع طرح برجسته برای حوله حمام

از جمله انواع طرح برجسته برای حوله حمام می توان به انواع حوله هایی نظیر: حوله تن پوش بزرگسال، تن پوش نسیم یقه ابریشمی، حوله تن پوش بزرگسال گل برجسته و غیره اشاره نمود که در انواع برند های متفاوت در بازار وجود دارند که  از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.


همچنین این نوع محصولات عمده دارای مشخصات و ویژگی های خاص خود و نیز منحصر به فرد بوده که حوله ابریشمی کوچک، دارای جنسی بسیار نرم و لطیف بوده و به راحتی قابل شستشو می باشد و همچنین دارای مقاومت و دوام بالایی است و دارای رنگ ها و مدل های متنوع ، در سایز و اندازه های متفاوت نیز می باشد که از کاربرد زیادی برخوردار می باشد و بسته به سلیقه فرد انتخاب و خریداری می شود.

در واقع حوله های ابریشمی به علت استفاده در تولید آن از الیاف ابریشم در تار و پود آن، بسیار شیک و زیبا و دارای وزن کم و در نتیجه سبک می باشد و انتخاب این گونه حوله نیز گزینه مناسبی برای فصل تابستان و  گرم می باشد.

نکته ای که در اینجا حائز اهمیت می باشد این که هنگام شستشوی این حوله، احتمال آب رفتن آن نیز وجود دارد. بنابراین لازم است که اصول شستشوی حوله نیز رعایت شود.

لازم به ذکر است که هنگام خرید از این محصول باید به علائم و نشانه های پروانه تولید، پروانه بهداشتی، تاریخ تولید و انقضاء، مهر استاندارد، کیفیت و بهداشتی بودن محصول دقت و توجه کافی را داشته باشید.

فروش عمده حوله حمامی ابریشم بافت کوچک

فروش عمده حوله حمامی ابریشم بافت کوچک

امروزه فروش حوله حمام ابریشم بافت کوچک به صورت عمده با برندهای گوناگون، توسط نمایندگان و مراکز پخش تولیدی، با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب در سراسر کشور به روش مستقیم و بدون واسطه انجام می شود که از این طریق ارزان تر و مقرون به صرفه می باشد.

شایان ذکر است که این کالا به دلیل داشتن کیفیت بالا به سایر کشورهای خارجی نیز صادر می شود. در واقع صادرات می تواند نقش مهم و عظیمی بر افزایش تولیدات و اقتصاد کشور و همچنین در زمینه اشتغال زایی داشته باشد.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *