حوله

صادرات حوله دستی رنگی به کشور های همجوار

حوله دستی رنگی تولید شده توسط این واحد، در حال حاضر توسط تجار و بازرگانان فعال، به چندین کشور همجوار صادر می‌گردد. حضور در عرصه‌ی صادرات حوله به بازارهای کشورهای همسایه به علت وجود سایر محصولات از برندهای معروف جهانی، همواره با چالش و مشکلات عدیده ای روبرو بوده است. لیکن، به لطف همت متخصصین و تجار جوان کشورمان، در این زمینه هم موفق به کسب جایگاه قابل قبولی شده‌ایم.

صادرات حوله دستی رنگی به کشور های همجوار

آشنایی با مشکلات صادرات حوله دستی کوچک

آشنایی با مشکلات صادرات حوله دستی کوچک بر اساس آموزه های موجود در متون دانشگاهی و همچنین تجربیات گران بهای به دست آمده از فعالیت مستمر و طولانی مدت پیشکسوتان حوزه‌ی صادرات، نقطه اوج و هدف غایی در مسیر هر اقتصاد موفق، دستیابی به بازارهای جهانی و کسب عنوان در این رابطه بوده است.

دست اندرکاران تولید انواع حوله در کشور نیز، برای موفقیت و نیل به اهداف برنامه ریزی شده بر مبنای توجیهات اقتصادی فعالیت هایشان، ناچار به عبور از مسیر پر چالش صادرات هستند.

به حکم انجام وظیفه و تحقق رسالت آگاه سازی و انتقال تجربیات به سایر عزیزان بر آن شدیم تا در ادامه‌ی مطالب این قسمت، برخی از رئوس مشکلات مربوط به صادرات حوله دستی کوچک را به صورت خلاصه شده تقدیم حضورتان نماییم:

  • بعضاً نبود قوانین حمایتی و یا در پاره‌ای از موارد، عدم اجرای صحیح قوانین موجود داخلی ( اجرا به صورت سلیقه‌ای و غیره ) در حوزه‌ی صادرات، مشکلات زیادی را برای دست اندر کاران و فعالان اقتصادی در زمینه صادرات حوله ی دستی بوجود آورده است.
  • عدم ثبات اقتصادی و تورم با نرخ بالا باعث شده تا تولید کنندگان به صورت غیر برنامه ریزی شده و به جبر بازار، قیمت حوله های دستی تولید شده را افزایش و همین امر قدرت برنامه ریزی و کنترل اقدامات را از صادر کنندگان سلب نموده است.
  • در برخی موارد، وجود تحریم ها و مشکلات سیاسی بین المللی، امکان در یافت و جا به جایی راحت پول حاصل از صادرات حوله ( دریافت مبالغ به دلار پ انتقال آن به کشورمان ) را از صادر کنندگان سلب نموده است.
  • علیرغم کیفیت عالی و مرغوبیت ویژه‌ی حوله های دستی ایرانی در انواع مختلف ( حوله دستی ضخیم، حوله دستی زنانه، حوله های دستی آشپزخانه و غیره ) متاسفانه نداشتن علم و مراکز بسته بندی حرفه‌ای و بین المللی ( طبق معیارهای جهانی و با استفاده از طرح های بدیع و جذاب با استفاده از مواد و متریال استاندارد. ) مشکلاتی را برای صادر کنندگان در خصوص بازاریابی و توسعه فعالیت هایشان به کشورهای توسعه یافته، ایجاد نموده است.

چگونه در صادرات حوله دستی ضخیم ممتاز باشیم

چگونه در صادرات حوله دستی ضخیم ممتاز باشیم به دلیل تفاوت بازارهای کشورها با یکدیگر، پیشنهاد نسخه ای واحد برای تمامی آن ها که متضمن ممتاز شدن در صادرات باشد، کاری عبث و بیهوده به نظر می‌رسد؛ لیکن، اهمیت موضوع و لزوم کسب اطلاعات کاربردی بیشتر توسط شما عزیزان، سبب شد تا صرف نظر از کشور های هدف صادرات، برخی نکات مشترک، که رعایت آنها موجبات موفقیت بیشتر در صادرات حوله دستی ضخیم را به دنبال خواهد داشت، به صورت خلاصه و مفید تقدیم شما نماییم:

  1. در تمامی بازارها به ویژه بازار‌های جهانی، کیفیت حرف اول را می‌زند، حتماً از سود خود کاسته و تا جای ممکن کیفیت را افزایش دهید.
  2. صادرات حوله ضخیم ممتاز و سوپر مرغوب، چنانچه با بسته بندی غیر حرفه‌ای و فاقد آراستگی در حد بازار های بین المللی عرضه شود، از همان ابتدا محکوم به شکست است. کیفیت فوق اعلاء، تنوع طرح و رنگ، بسته بندی های سوپر لاکچری مطابق با جدیدترین متدهای علمی و استاندارد دنیا و نیز قیمت تمام شده‌ی ارزان که ضامن حاشیه‌ی سود زیاد و قابل توجهی برای صادر کنندگان است؛ موجب گردیده تا استقبال چشمگیری از حوله های یاد شده صورت گیرد.
  3. مطالعه قوانین کشورهای هدف و بروز بودن اطلاعات تاثیر شگرفی بر تضمین و ارتقاء سطح موفقیت خواهد داشت.

صادرات عمده حوله دستی رنگی با قیمت ارزان

صادرات عمده حوله دستی رنگی با قیمت ارزان با تلاش و کوشش های بی دریغ صاحبان صنعت و فعالیت های مجاهدانه‌ی تجار و بازرگانان نخبه‌ی کشور عزیزمان موفق شده ایم تا انواع حوله های دستی رنگی ایرانی را به اقصی نقاط دنیا، بویژه کشورهای همجوار صادر نماییم.

کیفیت بی نظیر ‌و استثنایی کالای یاد شده، بسته بندی حرفه ای و ممتاز و در نهایت، قیمت بسیار ارزان و رقابت ناپذیر این حوله ها، موجب استقبال فراوان مشتریان در بازارهای هدف شده و بحمدالله ارز آوری بسیار مناسب و قابل توجه ای را برای میهن عزیزمان به دنبال داشته است.

1 نظر در “صادرات حوله دستی رنگی به کشور های همجوار

  1. ناشناس گفت:

    جنس خیلی با کیفیت و قیمن مناسب ، بسیار سپاسگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *