حوله, حوله چاپی

صادرات حوله تن پوش چاپی به روسیه

حوله ها از جمله اقلام ضروری هستند که به عنوان محصولات بهداشتی شناخته می شوند و وجود آنها در منازل و دیگر مکان های اقامتی الزامی و حیاتی است.

حوله ها همواره در تنوع بالا به تولید می رسند و حوله تن پوش چاپی یکی از مدل های پرمصرف و پرمتقاضی نسبت به سایر محصولات می باشد، کیفیت این دسته از حوله ایرانی به گونه ای بوده است که توجه بازارهای بین المللی را نیز جلب کرده و سالانه در اندازه های انبوه به امر صادرات وارد شده و به بازارهای روسیه راه پیدا کرده است.

صادرات حوله تن پوش چاپی به روسیه

انواع مدل متنوع برای حوله تن پوش

انواع مدل متنوع برای حوله تن پوش حوله یکی از محصولات بهداشتی است که به کمک آن می توانیم رطوبت ایجاد شده بر روی پوست و بدنمان را خشک و برطرف کنیم.

حوله تن پوش یکی از مدل های رایج محصول است که معمولا پس از بیرون آمدن از حمام مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع مدل متنوع برای حوله تن پوش بدین شکل شرح داده می شوند:

  • مدل چاپی
  • دورو ساده
  • دورو طرحدار یا گلدوزی شده
  • ابریشم بافت

حوله های مدل تن پوش تنها در منازل مورد استفاده قرار نمی گیرند، بلکه در هتل ها و اقامتگاه ها نیز مورد توجه و استفاده قرار می گیرند؛ برای مثال نمونه چاپی حوله تن پوش بیشتر جلوه تبلیغاتی دارد و از این رو از سوی مسئولین هتل به مسافران عرضه می شود.

باید بگوییم که حوله های تن پوش چاپی که در این نوشته مدنظر ما می باشد در اندازه های مختلف تولید می شوند تا بدین شکل تمامی افراد با هر میزان جثه ای بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند؛ اندازه های موجود این حوله به شرح 115، 125، 135، 145، 155، 156 و بالاتر می باشد.

در ادامه باید مطرح کنیم که انواع سایزهای این محصول در رنگ و طرح های مختلف موجود بوده و بسته به اندازه و طرح؛ برای آقایان، بانوان و همچنین کودکان دختر و پسر مناسب و قابل استفاده می باشد.

آیا صادرات حوله تن پوش چاپی سودآور است؟

آیا صادرات حوله تن پوش چاپی سودآور است؟ در جواب سوال بالا باید گفته شود که بله صادرات حوله چاپی مدل تن پوش بسیار سودآور است.

تولید کنندگان ایرانی می توانند با تولید حداکثری این محصول شرایط صادرات انبوه محصول را فراهم بیاورند و بدین شکل است که زمینه واردات ارز به کشور مهیا می شود.

سود صادرات حوله تن پوش نه تنها موجب رضایتمندی تولید کنندگان می شود، بلکه زمینه شکوفایی اقتصادی کشور را نیز موجب می شود.

باید مطرح شود که بالاترین حجم سفارش خارجی حوله تن پوش چاپی ایرانی از جانب مشتریان روس انجام شده و بیشترین میزان صادرات محصول نیز به همین کشور انجام می شود.

مطالب مرتبط

1 نظر در “صادرات حوله تن پوش چاپی به روسیه

  1. دهقان گفت:

    سلام وقتتون بخیر من حوله هتلی برای بلاروس میخواهم البته کلاً سفید و ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *