حوله استخری, حوله استخری ابریشم بافت

صادرات حوله استخری ابریشم بافت ایرانی

صادرات حوله استخری ابریشم بافت ایرانی جزو منسوجاتی است که لطافت بسیار عالی دارد و پوست را اذیت نمی کند، مخصوصا افرادی که دارای پوست های حساس هستند و به سرعت پوستشان قرمز می شود، می توانند با خیال راحت از این نوع حوله ها استفاده کنند.

با توجه به کیفیت بالای حوله های ابریشمی ایرانی، هر ساله حجم زیادی از این محصولات با طرح ها و رنگ های مختلف به سایر کشورهای دنیا صادر می شود و به طور کلی صادرات حوله استخری ابریشم بافت ایرانی توانسته است بازار را به خوبی در دست بگیرد.

صادرات حوله استخری ابریشم بافت ایرانی

ویژگی انواع حوله استخری ابریشم بافت

ویژگی انواع حوله استخری ابریشم بافت آشنایی با ویژگی های انواع حوله استخری ابریشم بافت:

  • داشتن نرمی و لطافتی خاص
  • دارا بودن استحکام مناسب
  • داشتن طرح و رنگ های جذاب
  • داشتن سایزبندی مناسب
  • داشتن طول عمر بالا

حوله هایی از جنس ابریشم جزو حوله های شیک و گران قیمت به حساب می آید، از اینرو بیشتر افرادی که دارای پوست هایی حساس هستند بیشتر از این نوع حوله ها خریداری می کنند.

غالبا حوله های ابریشمی برای فصول گرم سال مناسب هستند زیرا دارای وزن سبکی می باشند.

قابل ذکر است که میزان ضخامت این نوع حوله ارتباط مستقیمی با میزان جذب آب دارد، اصولا حوله های ابریشمی هم مانند سایر حوله های دیگر دارای سایزبندی هستند و افراد براساس نیاز

خود می توانند سایز مورد نظر را انتخاب کنند.

پیشنهاد ما این است که همیشه سعی کنید از بهترین برند و جنس حوله را خریداری کنید و کیفیت را فدای کمیت نکنید.

مرکز فروش حوله استخری زیتون

مرکز فروش حوله استخری گلبافت

حوله استخری زیتون جزو با کیفیت ترین نوع حوله استخری است که در بازار وجود دارد.، قابل ذکز است که شرکت زیتون از دیرباز در صنعت تولید انواع و اقسام حوله توانسته است در دنیا حرف اول را بزند و همیشه جلب رضایت مشتری برایمان در اولویت بوده است.

شما مشتریان عزیز برای خرید انواع حوله با کیفیت عالی می توانید به سایت مرکز فروش حوله استخری زیتون ما مراجعه نمایید و این محصول را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب خریداری نمایید.

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت انواع حوله استخری:

  • کیفیت و نوع نخ حوله
  • کیفیت و روش رنگرزی
  • برند تولید کننده
  • سایز حوله

امروزه فروش حوله های استخری شرکت زیتون توانسته است جای خود را در میان مردم به خوبی باز کند، از اینرو بازار فروش خوبی دارد و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

چنانچه این محصول به صورت کلی خریداری شود، قیمت آن برای خریدار مقرون به صرفه تر خواهد شد.

با توجه به نوسانات قیمت ها در بازار، نمی توانیم قیمت دقیقی برای این نوع محصولات تعیین کنیم ولی شما مشتریان محترم جهت اطلاع از قیمت های تقریبی می توانید از طریق فرم زیر مشخصات خود را برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *