حوله پالتویی, حوله پالتویی مخمل

صادرات انواع حوله پالتویی مخمل 115

در حال حاضر انواع حوله های دست و صورت و پالتویی مخمل، دورو نخ ساده، دورو نخ گلدوزی، چاپی، ابریشم بافت در ابعاد مختلف بچه گانه و بزرگسال تولید می گردد و علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر می گردد. صادرات انواع حوله پالتویی مخمل 115 به بازارهای جهانی با در نظر گرفتن استانداردهای کشورهای هدف در ابعاد مناسب و بالاترین کیفیت انجام می شود.

صادرات انواع حوله پالتویی مخمل 115

بررسی کیفیت حوله پالتویی مخمل

بررسی کیفیت حوله پالتویی مخمل حوله پالتویی مخمل یکی از مناسب ترین سرویس های حمام است که از بهترین جنس الیاف تهیه شده است و بسیار پر طرفدار است. اگر شما نیز قصد تهیه این محصول را دارید با ما همراه باشید تا به بررسی کیفیت حوله مخمل پالتویی بپردازیم.
مخمل به دلیل جنس عالی که دارد از قدرت جذب آب بالایی برخوردار است و دوام عالی آن موجب شده است که به راحتی برای چندین سال متوالی قابل مصرف باشد. این حوله پالتویی بسیار نرم و لطیف است و برای تمامی پوست ها مناسب می باشد حتی برای پوست های حساس نیز هیچ گونه آلرژی و ناراحتی ایجاد نمی کند.
حوله پالتویی مخمل در انواع سایزها و مدل های با کلاه و بدون کلاه تولید می شود و دارای رنگ بندی های متنوعی است از همین رو برای استفاده آقایان و خانم ها و کودکان مناسب است. یکی از مزیت های حوله های کلاه دار این است که شما دیگر نیازی به حوله جداگانه جهت خشک کردن موهای خود ندارید.
حوله های مخمل دارای کیفیت عالی هستند و شما می توانید آنها را با دست یا با ماشین لباس شویی بشویید. به علاوه هیچ نوع پرزی ندارند و در حین خشک کردن بدن نخ های آنها به تن نمی چسبد و در حین شستشوی مکرر نیز ریش ریش نمی شوند.
هیچ گونه رنگ دهی در این حوله ها مشاهده نشده است و در برابر آب و مواد شوینده نیز دچار رنگ پریدگی نمی گردند.

فروش کلی حوله پالتویی مخمل 115

فروش کلی حوله پالتویی مخمل 115 فروش کلی حوله پالتویی مخمل 115 بچه گانه، زنانه و مردانه در ابعاد60*50، 90*80، 100*110، 125*115، 135*145 و … در مراکز فروش ما با مناسب ترین قیمت انجام می شود و در صورت سفارش مشتری در ابعاد دلخواه نیز تولید می گردد.
انواع سرویس های پالتویی در مجموعه فروش ما به صورت 2 تیکه تا 5 تیکه عرضه می شود و شامل حوله هتلی، سرویس عروس و داماد به صورت ساده و طرح دار و یا گلدوزی شده می باشد و تمامی مدل ها قابل سفارش در ابعاد دلخواه هستند.
جهت کسب اطلاعات دقیق تر و ثبت سفارش می توانید از طریق شماره های درج شده در زیر با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *