حوله

شرکت تولید حوله استخری چاپی

حوله ها از مهم ترین وسیله های شخصی می باشند که امروزه در مدل ها، طرح ها، رنگ بندی ها، برند های مختلف تولید شده و در بازار به فروش می رسند. حوله های استخری از پرکاربردترین نمونه این وسایل بوده که نوع چاپی آن بسیار طرفدار دارد. شرکت تولید حوله استخری چاپی محصول را به روش های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

شرکت تولید حوله استخری چاپی

اندازه حوله های استخری

اندازه حوله های استخری همانطور که گفته شد حوله استخری از پرمصرف ترین نوع حوله ها بوده و چون با استفاده از نخ های پنبه تولید می شود کیفیت بالایی دارد، این نخ ها از جذب آب بالایی برخوردار هستند و استحکام و مقاومت حوله را بسیار بالا می برند. استفاده از این نخ ها همچنین باعث نرمی و لطافت حوله ها می شود.

اگرچه حوله های استخری در اندازه های کوچک تر تولید می گردد ولی از نظر سایز در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ در بازار موجود بوده و مناسب تمامی سنین می باشد. این رقم از حوله کوچکتر از حوله های حمامی تولید می شود و برای باشگاه و مسافرت گزینه مناسبی هستند.

از آنجا که حوله استخری هیچگونه حساسیتی برای بدن ایجاد نمی کند برای مصرا عمومی نیز مناسب می باشد و افراد می توانند در مسافرت از طرح های ساده آن چون قلبی استفاده کنند.

البته سایز این حوله ها معمولا در ابعاد حمامی و استخری بوده و حتی با الگوی پوشانندگی طراحی می شود. در صورتیکه افراد برای پهن کردن در کنار ساحل و استخر به حوله نیاز داشته باشند معمولا از حوله های حمامی یا استخری سایز بزرگ استفاده می کنند و برای پوشاندن بدن، حوله های دکلته مناسب تر است.

رنگبندی انواع حوله استخری

رنگبندی انواع حوله استخری بهتر است بدانید برای رنگ کردن حوله ها از دستگاه های کاملا اتوماتیک و رنگ های درجه یک استفاده می شود. رنگ کردن حوله به این ترتیب می باشد که زمان و دمای دستگاه براساس نوع و کیفیت آن معین می شود و به بهترین شکل رنگ می گردد.

حوله های استخری در دوازده رنگ مختلف و زیبا تولید می شود. این رنگبندی متنوع و جذاب باعث می شود هر سلیقه ای بتواند به راحتی انتخاب خود را انجام دهد و حوله ای متناسب با نیاز خود داشته باشد. رنگ بندی حوله استخری عبارتند از: طوسی، صورتی، آبی شالی، استخوانی، زرشکی، نسکافه ای، گل بهی، یاسی روشن، سرمه ای، آبی فیروزه ای.

برای نمونه حوله های بچگانه که تحت عنوان حوله های فانتزی شناخته می شوند، در مدل های دخترانه و پسرانه، از رنگ های بسیار شاد و جذاب برای جذب کودکان در آن ها استفاده شده است و علاوه بر این رنگ ها نیز از طرح های کودکانه به خصوص شخصیت های کارتونی بر روی حوله استخری چاپ شده است.

فروشنده معتبر حوله استخری چاپی

فروشنده معتبر حوله استخری چاپی امروزه به دلیل استفاده بالا از حوله های استخری چاپی شرکت ها و کارحانجات زیادی تولید این محصول را برعهده گرفته اند که با استفاده از دستگاه های بافندگی به روز بافته می شوند. این نوع از دستگاه ها تاثیر بسزایی در کیفیت محصول دارند.

طراحی این حوله ها با استفاده از برنامه های کامپیوتری انجام می شود و پس از طراحی به برنامه قابل اجرا برای دستگاه بافندگی تبدیل می شود و به دستگاه بافندگی داده می شود، هر طرح و لگو قابل درج روی انواع حوله ها بوده و این مورد به فروش بالای آن کمک زیادی کرده است.

خوب است بدانید درج لگو و تبلیغات روی حوله ها با استفاده از شابلون نیز انجام می گیرد که ماندگاری کمی دارد و تولید کنندگان برای جلب مشتری معمولا از همان دستگاه های مخصوص برای اجرا طرح استفاده می کنند.

فروشنده حوله چاپی در بیشتر شهر های کشور فعالیت می کند و در نظر دارد تا محصولی با کیفیت و قیمت مناسب عرضضه کند. البته شما با مراجعه به سایت اینترنتی ما که یکی از بزرگترین مراکز فروش است می توانید در کمترین زمان ممکن انواع این محصول چون حوله استخری چاپی را تهیه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *