حوله, حوله دورو نخ

خرید مستقیم حوله دورو نخ ساده

به کار گرفتن الیاف نخ در تولید انواع حوله باعث استحکام و دوام بالای آنها شده و همچنین خاصیت ضد باکتریایی دارد و خرید مستقیم حوله دورو نخ ساده، این امکان را به مشتریان عزیز می دهد که بتوانند محصولات مرغوب و با کیفیت را تهیه نمایند. در واقع خرید مستقیم این حوله ها از طریق تولید کنندگان محصول با قیمتی مناسب انجام شده از جمله برندهای برتر دنیا که امکان خرید بی واسطه برای شما فراهم می آید گلزار، TAC _ CHANEL _ KENZO _ ZARAو… می باشد.

خرید مستقیم حوله دورو نخ ساده

تفاوت حوله دورو نخ با حوله ساده

تفاوت حوله دورو نخ با حوله ساده حوله انواع بسیار مختلفی دارد و غالباً از نخ و پنبه تولید می شود که مهمترین فاکتور تان در هنگام خرید باید جنس حوله و جذب رطوبت بالای آن باشد. از جمله حوله هابب که جذب رطوبت بسیار بالایی دارد و از دوام و استحکام خوبی برخوردار است، حوله دورو نخ بوده که مهمترین تفاوت آن با حوله های ساده همین موضوع است.

این حوله دورو نخ قابل استفاده در حمام، استخر و مصارف روزانه بوده که جذب آب بسیار بیشتری دارد به دلیل اینکه هر دو طرف آن از الیاف نخ و پنبه ساخته شده، به سرعت رطوبت را به خود جذب می کند. تفاوت بعدی حوله دو رو با حوله های ساده، نازک و سبک تر بودن آن ها است که پس از هر بار شستشو تغییر رنگ نداده و با هر بار جذب آب سنگین نمی‌ شود.

عدم پرزدهی یکی از مهمترین تفاوت های این حوله است که معمولاً در انواع پالتوی و ساده نیز در بازار یافت می شود و برخی از آنها به صورت گلدوزی شده برای زیباتر شدن به فروش می رسد. حوله دو رو همانطور که از نامش مشخص است، هر دو طرف آن قابلیت جذب آب داشته و می توان پس از استحمام به خوبی از آنها استفاده کرد و رضایتمندی بیشتری نسبت به نمونه های ساده داشت.

قیمت حوله دورو نخ ساده ۳۰*۳۰

قیمت حوله دورو نخ ساده ۳۰*۳۰ حوله انواع مختلفی دارد و هر کدام از آنها در سایز بندی و ابعاد گوناگونی به فروش می رسد. یکی از ابعاد کوچک آن که معمولاً پس از شستشوی دست و صورت استفاده می شود و در واقع با حوله صورت معروف است، در ابعاد 30 در 30 بوده که نسبت به سایر حوله ها دارای قیمتی مناسب تر است.

قیمت حوله دورو نخ ۳۰*۳۰ به دلیل جنس با کیفیتی که دارد، بیشتر بوده و عمر و دوام آن طولانی است همچنین قیمت این محصول علاوه بر اندازه و ابعادی که دارد توسط شرکت تولید کننده محصول و با توجه به نوع تار و پودی که دارد و هزینه‌های نهایی آن تعیین شده و در بازار ارائه می گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *