حوله, حوله 80*40

خرید عمده حوله دستی 40*80

برای خرید عمده حوله دستی 40*80 می توانید به روش های مختلفی اقدام کنید. از بین روش های متنوعی که امروزه برای فروش انواع حوله های دستی وجود دارد، روش خرید غیرحضوری هم مقرون به صرفه تر بوده و هم زمان کمتری از شما می گیرد.

در این روش شما می توانید سفارش حوله دستی را در سایز مورد نظرتان به صورت اینترنتی ثبت کنید. در خرید آنلاین به دلیل تنوع بالایی که در محصولات عرضه شده وجود دارد، شما از امکان انتخاب بهتری برخوردار خواهید بود و می توانید با توجه به سلیقه خود باکیفیت ترین نوع حوله دستی را انتخاب نمایید.

خرید عمده حوله دستی 40*80

حوله دستی گل برجسته

حوله دستی گل برجسته

امروزه حوله های دستی در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند. تولیدی حوله با توجه به سلیقه مشتریان اقدام به طراحی و تولید حوله هایی نموده است که علاوه بر کیفیت از زیبایی ظاهری فوق العاده ای برخوردارند. یکی از مدرن ترین طرح های انواع حوله های دستی که امروزه با استقبال بسیار خوب مشتری هم روبه رو شده، حوله گل برجسته می باشد.

به کمک فناوری های روز و دستگاه های اتوماتیک این نوع طرح ها بر روی حوله دستی ایجاد می شود. طرح های گل برجسته با الهام از طبیعت و گل هایی چون رز، نیلوفر، شقایق و… طراحی می شوند.

این طرح ها علاوه بر زیبایی ظاهری کاملا برجسته بوده و با استفاده مداوم و به مرور زمان از بین نمی روند. این نوع حوله های طرح دار در سایزهای مختلفی تولید می شوند و از نظر رنگ بندی بسیار متنوع هستند. مشتری می تواند به سلیقه خود طرح و رنگ مورد نظرش را انتخاب و خریدش را انجام دهد.

مشخصات حوله دستی درجه یک

مشخصات حوله دستی درجه یک

حوله های دستی در سایزهای متنوعی تولید می شوند. این نوع حوله ها به دلیل آنکه در اندازه های مختلف هستند به راحتی امکان استفاده از آن در آشپزخانه، آزمایشگاه، آرایشگاه و… فراهم است.

حوله دستی درجه یک و باکیفیت دارای مشخصاتی به شرح زیر می باشد.

  1. بهترین نوع حوله دستی از جنس پنبه خالص می باشد.
  2. حوله دستی باکیفیت وزن سبکی دارد. به راحتی می توان آن را با خود همراه برد و در جاهایی که نیاز به حوله شخصی است، از آن استفاده کرد.
  3. حوله های دستی درجه یک بسیار نرم و لطیف هستند.

از نظر رنگ دهی حوله های دستی باید دارای رنگ ثابت باشند. یعنی با چند بار شستشو رنگ آنها تغییر نخواهد کرد. کیفیت دوخت هم بسیار مهم است. انواع حوله های دستی باید دارای کناره های باریک و دوخته شده باشند. اگر کناره حوله ریش ریش باشد، یا نخی از آن آویزان باشد، کیفیت مطلوبی ندارد.

قیمت حوله دستی هم بسیار مهم است. چون معمولا حوله های دستی دارای اندازه های کوچکتر هستند، قیمت پایین تری نسبت به انواع حوله های استخری یا حوله های حمام دارند. اما این موضوع دلیل بر پایین تر بودن کیفیت حوله دستی نمی باشد.

بهترین حوله های دستی که امروزه در بازار خرید و فروش می شوند، قیمت متعادلی دارند.

قیمت حوله دستی در بازار

قیمت حوله دستی در بازار

قیمت حوله دستی در بازار با توجه به کیفیت و سایز حوله کاملا متغیر است. از سوی دیگر قیمت هایی که توسط عمده فروشی حوله اعلام می شود، به دلیل فروش مستقیم و انبوه کمتر از نرخ فروشگاه های سطح شهر می باشد.

در سال های اخیر روش های عرضه انواع حوله دستی هم تغییر کرده و بسیاری از خریداران ترجیح می دهند، خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. یکی از دلایل مهم اقبال مردم به خرید آنلاین حوله دستی، قیمت مناسب تر آن می باشد.

در فروش اینترنتی، عرضه بدون واسطه انجام می گیرد و به همین دلیل قیمت هایی که اعلام می شود منصفانه تر و در واقع بیشتر به نفع خریداران می باشد. در سایت ما تنوع بالایی از انواع حوله های دستی موجود بوده و شما می توانید به سلیقه خود برای خرید و انتخاب اقدام کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *