حوله تن پوش, حوله تن پوش پنبه ای, حوله تن پوش مخمل

خرید عمده حوله تن پوش سایز ۱۲۵

خرید عمده حوله تن پوش سایز ۱۲۵ ،مرکز تولید و پخش عمده انواع حوله تن پوش . انواع حوله تن پوش زنانه و مردانه و بچه گانه همگی در سایت حوله سرا دردسترس شما عزیزان می باشد.
یکی از مزیت های حوله تن پوش این است که تمام بدن و حتی سر شخص را به واسطه کلاه متصل به تن پوس می پوشاند. این مسئله باعث جلوگیری از سرماخوردگی درفصول سرد سال بعد از خروج از حمام میشود. مزیت دیگر حوله تن پوش سایز ۱۲۵ این است که بدلیل فیری سایز بودن برای اکثر افراد مناسب است . و یکی از پرفروش ترین نمونه های حوله تن پوش است که در بازار تولید و عرضه میگردد.

سایت حوله سرا این امکان را به شما می دهد که بصورت آنلاین. بودن صرف وقت و هزینه به راحتی از داخل اتاق یا دفتر کارتان این محصول را خریداری نماید. فقط کافیست مشخصات خود را داخل فرم موجود در صفحه برای ما ارسال نمائید تا مشاوران ما با شما ارتباط بگیرند.

 

خرید عمده حوله تن پوش سایز ۱۲۵

چرا حوله تن پوش سایز ۱۲۵ ؟

از مزایای استفاده حوله تن پوش به آب گیری بیشتر و بهتر و پوشش کامل بدن و به علاوه پوشش‌ همزمان سر و بدن می توان اشاره کرد.
حوله تن پوش سایز ۱۲۵ برای اکثر افراد مناسب است و تقریبا از وزن ۶۰ کیلوگرم تا ۱۰۰ کیلوگرم می توانند از همین سایز استفاده نمایند.

ار ادامه به این نکته اشاره خواهیم کرد در چه ابعادی حوله تولید می شود:

علاوه بر جنس الیاف حوله، ابعاد و سایز حوله‌ها نیز در قیمت حوله تأثیرگذار می‌باشد. به صورت کلی در ۶ کلاس عمومی حوله تولید می‌شود. این ابعاد در کارخانه‌های مختلف دارای اندکی تفاوت می‌باشد. اما به صورت کلی در هر فروشگاه حوله، فروش حوله در ۶ دسته زیر انجام می‌شود:

· حوله صورت

· حوله مهمان

· حوله دست‌شویی

· حوله حمام

· حوله حمام بزرگ

· حوله استخری

 

صادرات عمده حوله تن پوش

صادرات عمده حوله تن پوش

بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی برای عرضه مستقیم به بازارهای جهانی حوله هایی هستند. که بسیار نرم و لطیف هستند و آبگیری مناسبی دارند.

مقاومت نخ حوله تن پوش را دو چیز تعیین می کند:
الف- طول الیاف
ب – میزان تاب نخ در ریسندگی و دولاتابی (در نخ های دولا)

تهیه نخ در پنبه با طول الیاف بلند باعث گرانی می گردد. و این مطلوب تولیدکنندگان کوچک که به دنبال رقابت در قیمت هستند نمی‌باشد. لذا به دنبال راه دوم می‌روند و نخ های پرتاب را خریده و دولاتابی می کنند و به اصطلاح نخ دولا شده را می خرند.

نخ دولا با تاب زیاد (که البته آن هم حدی دارد) مقاومت بهتری دارد در نتیجه راندمان بهتری می دهد.  و این مطلوب بافنده است ولی در نهایت محصولات تولید شده زیر دست زبر و خشنی دارند و حوله به نظر ضخیم می رسد.

دولا بودن نخ باعث سنگین شدن حوله می گردد این هم مطلوب بافنده است.

در نقطه مقابل بافندگانی که مشتریان با توقع بالاتری دارند و حاضرند هزینه کیفیت را بدهند. از نخ با کیفیت که از پنبه شانه شده یا الیاف بلند درست شده استفاده می کنند و محصول سبک تر است و این یعنی افت تولید. معنی بعدی آن گرانتر بودن محصول به ازای واحد تولید است.

نخ با الیاف بلند لازم نیست تاب زیاد داشته باشد لذا محصول نرم تر است .در این حالت بافنده می‌تواند از نخ “تک لا” استفاده کنند که باز هم لطافت خود را بیشتر می کند.

بالاترین تکنولوژی تولید نخ پنبه از نخ های با تاب صفر می توان نام برد که نام دیگر آن “میکرو کتان” است. در این نخها پنبه در اطراف یک نخ مصنوعی گذاشته می شود و هیچ تابی به آن داده نمی شود،

کشش نخ در هنگام بافت توسط نخ مصنوعی تحمل می گردد. پس از بافت به رنگرزی رفته ودر دمای ۹۰ درجه آن نخ مصنوعی آب شده و از بین می رود. اکنون آنچه مانده است نخی پنبه ای است با پف زیاد، که گویا خود پنبه را به صورت میزنی که البته این نوع حوله بسیار با کیفیت است.

 

آنچه که باید در مورد حوله ها بدانیم:

آنچه که باید در مورد حوله ها بدانیم:

۱- حوله، پارچه ای است که از نخ پنبه ای و بعضا مقداری ویسکوز و و یا بامبو در آن اضافه می نمایند بافته می گردد.

۲- نخ پنبه در حالت طبیعی به دلیل وجود روغن پنبه در درون خود به هیچ وجه آبگیر نیست .

۳-برای آبگیر شدن نخ پنبه که به اصطلاح به آن “هیدروفیل” کردن می‌گویند. قبل از رنگرزی عمل پخت انجام می گردد.

۴- حوله هایی که خوب پخته نشده باشند. آبگیر نبوده و این همان چیزی است که بعضا در زبان عام گفته می شود که “مواد دارد”.

۵- حوله ای که پخت نگردد همیشه هنگام مصرف بوی بدی میدهد.

۶-حوله به هنگام بافت از یک متن و یک خاب تشکیل می شود. متن را ما ندیده بلکه صرفاً نخ خاب با ما در تماس است.

۷- نخ خاب به صورت U تشکیل می‌شود و هیچ نقشی در استحکام پارچه ندارد. و اگر آن را بکشیم تا آخر به صورت نخ کش خارج می گردد.

۸- بعضا بعضی بافندگان برای ارزان تر شدن محصول نخ های متن و پود را پخت نمی کنند و فقط خاب را “هیدروفیل” می نمایند در نتیجه حوله آبگیر میشود ولی بوی بد همیشه می آید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *