حوله, حوله هتلی

خرید سفارشی حوله هتلی چاپی بزرگ

حوله هتلی چاپی یکی از انواع حوله های موجود در بازار می باشد که در سایز های مختلف ارائه می شود. مشتریانی که قصد خرید سفارشی حوله هتلی بزرگ دارند می توانند به صورت مستقیم این محصول را سفارش داده و در سراسر کشور آن را با قیمت کامل به صرفه تحویل بگیرند.

خرید سفارشی حوله هتلی چاپی بزرگ

جنس پارچه حوله هتلی چاپی سفید

جنس پارچه حوله هتلی چاپی سفید استفاده های متعددی که از حوله به عنوان یکی از مهم‌ ترین منسوجات می‌ شود موجب شده در حال حاضر تولید کنندگان انواع مختلف این محصول را روانه بازار کنند.

در این بین حوله های هتلی چاپی جزوه محصولات پرفروش بوده که در رنگ بندی مختلف ارائه می شود و می‌ توان گفت رنگ سفید آن به دلیل اینک ه سریع تر کثیفی ها را نمایان می کند بیشتر مورد استقبال قرار می‌ گیرد.
حال سوالی که در اینجا برای افراد پیش می‌ آید در خصوص جنس حوله چاپی هتل است. توجه داشته باشید به طور کلی حوله های هتلی از ۱۰۰ درصد مواد پنبه خالص تولید شده و تعداد نخ آن از تراکم بیشتری برخوردار است که این امر موجب می‌ شود نرمی و لطافت بیشتری داشته و قدرت جذب آبگیری آن نیز بالا باشد.

این حوله ها همچنین باید دارای پارچه های قوی تری بوده تا در برابر خوردگی مواد شوینده و صابون و همچنین ضد عفونی کننده ها مقاوم باشند و از آنجایی که کیفیت محصولات مختلف هتل از جمله حوله می تواند القا کننده کیفیت و مشتری مداری هتل باشد، طبیعتاً لازم است که این محصول از بهترین نوع پارچه تولید شده باشد.

معمولاً حوله های هتلی به گونه‌ ای بوده که چاپ لوگوی هتل به صورت سفارشی بر روی آن طراحی شده که از این رو به آنها حوله چاپی گفته می‌ شود.

فروش کلی حوله هتلی چاپی 140*80

فروش کلی حوله هتلی چاپی 140*80 با توجه به این که امروزه بسیاری از هتل دارن برای رضایت مشتریان خود اقدام به خرید حوله هتلی مناسب و با کیفیت می‌ کنند طبیعتا فروش کلی این محصول در شهرهای مختلف کشور آغاز شده است.

حال باید توجه کنید که سایز بندی حوله هتلی کاملا متنوع بوده و در ابعاد 80 *140، 60*120 و 50*110 ارائه می شود.

در این بین بسیاری از افراد قصد خرید حوله هتلی 140*80  را دارند زیرا این سایز کاملا مناسب می باشد.
دقت باشید هنگامی که خریدار قصد تهیه حوله با کیفیت و البته به صرفه را دارد می‌ تواند این محصول را به صورت عمده سفارش داده تا با خرید مستقیم و حذف واسطه ها و دلالان، محصول با قیمت به صرفه ای ببه دستش برسد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *