سرویس عروس داماد

خرید سرویس عروس داماد 8 تکه گلبافت

حوله یکی از وسایل بهداشتی و شخصی هر فرد می باشد که در طول روز چندین بار از آن ها به هنگام استحمام و شست و شوی استفاده می کنیم. این حوله ها بسیار سبک و راحت که از جنس پنبه و بامبو تهیه شده اند و با درصد آبگیری بالا که به صورت دو رو نخ یکی از بهترین حوله های موجود می باشند.

شما می توانید برای خرید سرویس عروس داماد 8 تکه گلبافت در این سامانه اقدام به خرید غیر حضوری در طرح و رنگ دلخواه خود کنید‌.

خرید سرویس عروس داماد 8 تکه گلبافت

مدل سرویس عروس داماد 8 تکه گلدوزی

مدل سرویس عروس داماد 8 تکه گلدوزی سرویس عروس و داماد معمولا ۸ ، ۱۰، ۱۲ تکه می باشد که ما دراین مطلب شما را با مدل سرویس عروس داماد ۸ تکه گلدوزی آشنا خواهیم کرد.

حوله ی ۸ تکه ی گلدوزی شده شامل: دو حوله ی تن پوش مردانه و زنانه با سایز LARGE که توسط کمربند به یک دیگر وصل می شوند و دو حوله دست و صورت و دو دمپایی حوله ای و دو حوله ی استخری که با هنر دستان تولید کنندگان ما گلدوزی شده است‌.

سرویس عروس داماد با گلدوزی های رنگارنگ و برجسته که تلفیقی از هنر مردمان ایران بر روی پارچه های بی جان که روحی را در آن ها دمیده است و جانی دوباره به صنعت حوله ی ایران داده است.

حوله های گلدوزی شده با در نظر گرفتن مهم ترین بخش از بدن که پوست نام دارد از بهترین الیاف و نخ های ضد حساسیت طرح های ساده و زیبا ای را بر روی حوله های ما حک کرده است که قابلیت شست و شو با ماشین لباس شویی و دست را دارد.

اندازه ی گلدوزی های حوله بسته به نظر و سلایق افراد جامعه متفاوت است و معمولا افرادی که عاشق هنر و کار های دستی هستند گلدوزی های بزرگ تر را خریداری می کنند.

قیمت سرویس عروس داماد رنگ خاکستری

قیمت سرویس عروس داماد رنگ خاکستری همان طور که می‌دانید تنوع در طرح و رنگ بندی حوله های گلدوزی شده ی عروس و داماد بسیار بالا می باشد و رنگ خاکستری در بین مابقی سرویس ها جزو پر فروش ترین ها می باشد.

شما علاقه مندان به این رنگ می توانید برای بدست آوردن قیمت سرویس عروس داماد گلدوزی رنگ خاکستری در این سامانه به قسمت کسب اطلاعات مراجعه کرده و از اطلاعات روز آن مطلع شوید.

شما مشتریان عزیز این امکان را دارید تا با مراجعه به قسمت فروش سامانه‌ ی ما سفارشات خود را در طرح و رنگ گلدوزی شده ی مورد نظر به صورت عمده و یا تک ثبت کنید تا تولیدکنندگان ما کالای انتخابی شما را مورد بررسی قرار دهند و در اولین فرصت برای شما عزیزان ارسال کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *