حوله تن پوش طرح دار, حوله تن پوش فانتزی, حوله تن پوش کودک

خرید حوله ی تن پوش کودک شیک

خرید حوله ی تن پوش کودک شیک با قیمت مناسب یکی از دغدغه های خریداران این محصول است تا بتوانند شیک ترین و جدید ترین طرح ها را با قیمت مناسب خریداری کنند و در بازار بفروش برسانند، سایت حوله سرا با معرفی تولید کننده انواع حوله تن پوش مسیر را برای خریداران هموار نموده است.

خرید حوله ی تن پوش کودک شیک

خرید تن پوش عروسکی درجه یک

حوله های تن پوش عروسکی یکی از حوله هایی می باشد که در بین انواع حوله های تن پوش بچه گانه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این حوله ها در میان حوله های فانتزی نیز به چشم می خورد. طرح های شاد و رنگی متنوع، این حوله ها را جذاب تر و محبوب تر می کند.

سایز بندی حوله پالتویی بچه گانه به شرح زیر می باشد همه حوله های بچه گانه بر اساس یک استاندارد از نظر ابعاد دتولید می شوند که ممکن است با کمی تفاوت در بازار عرضه شوند که عادی است. توجه داشته باشید به سایز حوله های پالتویی بچه گانه:

  1. حوله های پالتویی بچه گانه در سایز۷۰: این سایزبندی از حوله ها مناسب برای بچه های ۶ الی ۸ ساله می باشد.
  2. حوله های پالتویی بچه گانه در سایز۸۰: این سایزبندی اعلام شده برای بچه های ۸ الی ۱۰ ساله می باشد.
  3. حوله های پالتویی بچه گانه در سایز۹۰: این سایز مناسب ترین مورد برای بچه های ۱۰ الی ۱۲ ساله می باشد.
  4. حوله های پالتویی بچه گانه در سایز۱۰۰: این سایزبندی برای بچه های ۱۲ الی ۱۴ ساله مناسب می باشد.
  5. حوله های پالتویی بچه گانه در سایز ۱۱۰: این سایزبندی برای نوجوان های ۱۵ ای ۱۷ سال مناسب می باشد.

حوله تن پوش بچه گانه اعلا

حوله تن پوش بچه گانه اعلا

خرید اینترنتی حوله تن پوش بچه گانه اعلا را دیگر کار مشکلی ندانید. بهترین محصولات و خاص ترین ها را برای شما آماده کرده ایم. هدف از راه اندازی این سایت سهولت در خرید اینترنتی حوله تن پوش بچه گانه اعلا و سایر محصولات تولیدی گروه زیتون می باشد. حوله های بچه گانه از جمله حوله هایی هستند که تنوع طرحی و رنگی زیادی در این دسته به چشم می خورد. حوله های تن پوش از جمله محبوب ترین نوع حوله هایی می باشد که با میزان خرید و فروش بالایی مواجه می باشد.

خرید اینترنتی حوله تن پوش بچه گانه اعلا به قیمت کارخانه از مورادی می باشد که بیشتر افراد به دنبال آن می باشند. متاسفانه در حال حاضر به دلیل اینکه اهمیت حوله ها بسیار زیاد شده است، قیمت های بالایی برای این محصولات در نظر گرفته اند. شرکت زیتون به عنوان یک فروشنده عمده در حال تولید و توزیع محصولاتی خاص با قیمت های کارخانه می باشد. حق انتخاب با شماست تا کدام مرکز خرید را بر اساس معیار های خود برگزینید.

ضرورت خرید حوله پالتویی کودک

ضرورت خرید حوله پالتویی کودک

حوله پالتویی کودک وسیله ای کاملا ضروری برای کودکان است که مخصوصا در سنین پایین به دلایل مختلف شاید نیاز به استحمام روزانه داشته باشند تا سرما نخورند و یا بیمار نشوند. در بازار انواع مختلفی از حوله ها وجود دارند اما حوله های پالتویی مزیتی که دارند این است که چون امکان بستن آنها وجود دارد در اثر تحرک و بازیگوشی کودک از بدن او جدا نمی شود.

از طرفی این حوله ها تنوع شکل و طرح بسیار بیشتری هم دارند و بدن کودک را خیلی بهتر گرم نگه می دارند و چون خاصیت گرمایشی آنها از لباس خانگی نیز بهتر است والدین ترجیح می دهند ابتدا دمای بدن فرزند خود را با حوله پالتویی کودک بالا ببرند و پس از آن به او لباس بپوشانند که در این فاصله کودک هم می تواند با طرح و شکل هایی که روی حوله هست بازی کرده و سرگرم شود.

معمولا بافت حوله های پالتویی که به آنها حوله های قدی هم گفته می شود توسط دستگاه های دابی (Dobby) و یا ژاکارد (Jacquard) انجام می شود. ضمنا شما می توانید حوله پالتویی کودک را به شکل چند تکه ای یا همراه با سایر لوازمی مثل لیف، پاپوش، پیشبند و غیره نیز هست خریداری کنید که قیمت های مختلفی دارند اما نسبت به حوله پالتویی یک تکه گرانتر هستند.

در هر صورت با توجه به اینکه خرید این نوع حوله ها از وسایل بسیار ضروری سلامت و بهداشت کودک است و در سیسمونی نیز خریداری می شود و شما میتوانید از طریق فرم موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *