حوله پالتویی

خرید حوله پالتویی بچگانه درجه یک

حوله پالتویی بچگانه نام دیگر حوله ی تن پوش بچگانه است. سایز حوله ها با توجه به سن بچه و رنگ حوله به سلیقه ی خود مشتری انتخاب می شوند. حوله های تن پوش زودتر از سایر حوله ها بدن را خشک می کنند چون بزرگتر و بلند تر هستند. حوله های پالتویی بچگانه جنس های مختلفی دارند که با توجه به کیفیت آن ها قیمت های متفاوتی دارند. 

خرید حوله پالتویی بچگانه درجه یک

نحوه تشخیص کیفیت حوله پالتویی

نحوه تشخیص کیفیت حوله پالتویی حوله ها در انواع دستی، استخری، حمامی و پالتویی تولید و روانه ی بازار می شوند. البته ممکن است سایز انواع حوله متفاوت باشد برای مثال دو حوله ی دستی سایز های متفاوتی داشته باشند. 

یکی از راه های تشخیص کیفیت حوله پالتویی توجه به پرزهای آن است. بعضی از انواع حوله پرزهای بلندی دارند، این نوع حوله ها آب را بهتر به خودشان جذب می کنند، اما حوله هایی که پرزهای کوتاه دارند معمولا جذب آب بالایی ندارند.

دومین عامل تشخیص حوله پالتویی با کیفیت دقت به حجم حوله است، حتما متوجه شده اید که برخی از حوله ها ضخامت چندانی ندارند و بیشتر شبیه پارچه های نخی هستند، این گونه حوله ها جذب آب بالایی ندارند، اما حوله هایی که پر حجم و در عین حال سبک هستند. 

عامل دیگر موثر در کیفیت نخ به کار رفته در حوله است، حوله هایی که از نخ رینگ تولید شده اند از دیر باز بسیار معروف بوده اند، این نوع حوله ها جنس خوب و آبگیری بالایی دارند. نوع دیگر نخ که امروزه در دوخت حوله بسیار پر استفاده است نخ بامبو است، این نخ به تازگی وارد صنعت تولید حوله شده است اما یخ دلیل کیفیت عالی خیلی زود جای خود را در این حوزه پیدا کرده است. در هنگام خرید حوله حتما به نخ به کار رفته در  آن توجه کنید‌. 

انتخاب بهترین حوله بچگانه

انتخاب بهترین حوله بچگانه انتخاب بهترین حوله بچه گانه چند فاکتور اساسی دارد:

  • سایز حوله: برای انتخاب حوله های پالتویی باید به سن و سایز بچه توجه کنید، اگر حوله کوچکتر از سایز کودک باشند تمام بدن او را نمی پوشانند و اگر بیش از حد بزرگ باشند، از آن جایی که کودکان همیشه در حال کنجکاوی هستند ممکن است حوله زیر پایشان بگیرد و بیفتند. 
  • رنگ حوله: حوله های پالتویی کودکانه نباید رنگ خیلی تیره ای داشته باشند. رنگ تیره نه تنها روی روحیه ی کودک تاثیر گذار است بلکه کثیفی روی حوله تا مدت زیادی روی آن باقی می ماند بدون اینکه متوجه شوید‌. رنگ حوله نباید خیلی هم روشن باشد زیرا حوله های خیلی روشن زود کثیف می شوند. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *