حوله, حوله دست صورت

خرید حوله دست و صورت دو رو لطیف

خرید حوله دست و صورت دو رو لطیف به منظور رعایت بهداشت فردی و رسیدگی به نظافت شخصی صورت می گیرد؛ اغلب افراد از حوله های کوچک دستی به صورت روزانه استفاده می کنند؛ در نتیجه کیفیت، ماندگاری، نرمی و لطافت این لوازم بهداشتی به ظاهر ساده، فوق العاده مهم است.

خرید حوله دست و صورت دو رو لطیف

بررسی کیفیت جنس حوله دست و صورت دورو

بررسی کیفیت جنس حوله دست و صورت دورو حوله، نوعی پارچه پرزدار و نسبتاً ضخیم است که برای خشک کردن دست و صورت یا بدن ( در مورد حوله های حمامی) به کار می رود؛ از این رو هر کس جهت رسیدگی به بهداشت شخصی خود به حداقل دو دست از این محصول نساجی، نیاز دارد؛ یکی برای خشک کردن دست و صورت و دیگری برای استحمام.

این نوشتار به بررسی کیفیت حوله دست و صورت اختصاص دارد.
می دانیم که این حوله ها با جنس ها و ضخامت های مختلف تولید می شوند؛ بدون شک حوله های دوروی تهیه شده از الیاف طبیعی، بهترین حوله ها برای استفاده مکرر به شمار می روند؛ زیرا علاوه بر ایجاد حس نرمی و لطافت از دوام بالایی برخوردار بوده و تا مدت ها می توان آنها را به کار برد.

همان گونه که از نام محصول پیداست؛ از دو طرف حوله دورو می توان برای خشک کردن دست و صورت استفاده کرد؛ این مسئله به نوبه خود مهم بوده و بر میزان فروش آن تاثیر می گذارد.

بهترین راه جهت بررسی کیفیت جنس حوله دستی، لمس کردن آن می باشد؛ حوله اصل و مرغوب، زیر دست خوبی داشته و از تراکم مناسب پرزی برخوردار است.
بدون شک با لمس کردن حوله می توان میزان نرمی و لطافت آن را به خوبی سنجید.

قیمت مناسب حوله دست و صورت دو رو ساده

قیمت مناسب حوله دست و صورت دو رو ساده از آنجا که حوله دستی دورو، محصول ساده و در عین حال بسیار مهم و پر مصرفی می باشد؛ اغلب مردم همواره به دنبال راهی برای خرید آن با قیمت مناسب هستند.
قبل از پرداختن به این مقوله باید خاطر نشان کرد که همانند هر کالای دیگری، قیمت حوله دست و صورت نیز تحت تاثیر مسائل گوناگونی قرار دارد؛ سوای از بحث جنس، کیفیت و ضخامت حوله، نحوه طراحی و ابعاد آن نیز تا حدودی مهم است؛ به عنوان مثال بسیاری از حوله ها، دارای نقوش برجسته (از جنس خود حوله) بوده و برخی از آنها نیز گلدوزی شده اند؛ طبیعتاً این موارد بر قیمت محصول تاثیر می گذارند.

با وجود تنوع روز افزون حوله دست و صورت دو رو از لحاظ طرح و رنگ، برخی افراد حوله ساده سفید را ترجیح می دهند؛ می توان اضافه کرد که حوله های ساده در هر شرایطی طرفداران خاص خود را داشته و هیچ گاه از رونق نمی افتند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *