حوله, حوله ابریشم

خرید حوله حمامی ابریشم بافت تبریز

تبریز یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع حوله در کشور بوده که محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت دوخت تمیز و مرغوب عرضه کرده و این محصول را برای تمام افراد قابل استفاده کرده است. مشتریان گرامی جهت خرید حوله حمامی ابریشم بافت تبریز می توانند این محصول را از طریق مراکز پیش رو در ابعاد، اندازه های مختلف و طرح های گوناگون انتخاب نمایند.

خرید حوله حمامی ابریشم بافت تبریز

انواع حوله حمامی ابریشم بافت طرح برجسته

انواع حوله حمامی ابریشم بافت طرح برجسته حوله حمام یکی از محصولات بسیار پرکاربرد در بین تمام افراد است که پس از استحمام و شستن پوست به خوبی آب بدن را جذب کرده و به قدری نرم و لطیف است که به پوست بدن آسیب نمی رساند. این حوله حمامی طرح برجسته انواع مختلفی دارد و در سایز بندی های گوناگون وجود دارد.

حوله حمامی معمولاً به صورت حوله تن پوش یاد حوله استخری در نمونه های مردانه، زنانه و بچه گانه است که در سایز بندی های مختلفی از سایز اسمال تا دو ایکس لارج می باشد. اگر اهل استفاده از حوله های تن پوش نیستید، می توانید حوله های مستطیل شکل که به آنها حوله استخری هم گفته می‌شود، استفاده کنید.

این حوله ابعاد مناسبی دارد و برای تمام افراد با هر نوع قد و هیکل مناسب است. همچنین به خوبی دوطرفه آن آب را جذب کرده و هیچ قطره از آب روی پوست بدن باقی نخواهد گذاشت و به دلیل نرم و لطیف بودن و بافت و الیافی که در دوخت این پارچه به کار رفت، پس از مدتی زبر نشده و آزاردهنده نیست.

لازم به ذکر است بدانید این حوله ها که در رنگ ها و سایز های مختلفی هستند، به راحتی قابل شستشو بوده و به دلیل وزن سبکی که دارد قابل استفاده در تمام فصول برای استحمام است. برخی از این محصولات به دلیل آنتی باکتریال بودن آلودگی های محیط را به خود جذب نکرده و از ایجاد جوش در پوست فرد جلوگیری می کند.

فروشنده حوله حمامی باکیفیت عالی

فروشنده حوله حمامی باکیفیت عالی امروزه فروش حوله حمامی توسط برندهای ایرانی و خارجی مختلفی انجام می‌ شود که در کشور ما از هر دو نمونه این محصولات به فروش می‌ رسد. یکی از نمونه‌های ایرانی با کیفیت این محصول حوله حمامی گلبافت، گلزار، آذربافت و ورساچه است و نمونه‌های خارجی با کیفیتی محصول که در داخل کشور به فروش می رسد برند گوچی، نایک، پوما، آدیداس و .. می باشد.

قطعاً نمونه‌های خارجی نسبت به کالاهای تولید داخل قیمت بالاتری دارد اما فروشنده حوله حمامی این محصول با کیفیت عالی را در ابعاد و اندازه رنگ بندی های مختلف با توجه به برندهای گوناگون در اختیارتان قرار خواهد داد تا طبق سلیقه و نیاز خود آنها را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *