حوله تن پوش

خرید حوله تن پوش دورو نخ گلدوزی زنانه

حوله جزو ملزومات بسیار مهم برای خشک کردن بدن، بعد از استحمام است. انواع مختلفی از حوله ها در بازار ارائه شدند که بر حسب نیاز مشتری مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از پرفروش ترین انواع حوله موجود در بازار می ‌توان به انواع حوله تن پوش دورو نخ گلدوزی شده زنانه اشاره کرد که به دلیل استفاده راحت بسیار رایج شده اند. خرید این نوع حوله ها با قیمت ‌های متفاوت انجام می شود.

خرید حوله تن پوش دورو نخ گلدوزی زنانه

آموزش دوخت حوله تن پوش گلدوزی شده

آموزش دوخت حوله تن پوش گلدوزی شده حوله ها دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام دارای کاربرد های مختص به خود می باشند.

همان طور که اشاره کردیم حوله تن پوش گلدوزی شده یکی از انواع حوله های موجود در بازار است که در راستای داشتن استفاده راحت مورد استفاده اکثر خانم ها قرار می‌گیرد.

بعضی از خانم ها تمایل دارند حوله تن پوش گلدوزی شده  را خود طراحی و تولید نمایند. برای این موضوع و دریافت آموزش دوخت انواع حوله گلدوزی زنانه کلاه دار با ما همراه باشید.

حوله حمام یا حوله استخری  که دارای پرز و قدرت جذب بالایی دارند را انتخاب کنید و حوله استخری را که خریداری کردید از وسط  با قیچی  نصف کرده و نصب آن را برای دوخت کلاه در کنار بگذارید و نصف دیگر را برای بقیه قسمت‌ های حوله.

سپس حوله نصب شده از وسط  را تا زده و یک طرف عرض مستطیل را با سوزن ته گرد  علامت بزنید. محل را با سوزن ته گرد محکم تر کرده و با چرخ خیاطی بدوزید. در مرحله بعد در کنار دوخت ساده لبه های کار را دوخت زیگزاگی بزنید. کلاه را برگردانده و قسمت های دیگر حوله را باز کرد.  کلاه را دقیقا در وسط حوله بدن گذاشته و با سوزن ته گرد محکم کنید و با دوخت زیگزاگ کلاه را به حوله وصل کنید. شما می‌توانید با چاپ رنگ روی حوله یا گلدوزی اسم  یا عبارتی را روی آن حک کنید. حوله کلاهدار گلدوزی شده به راحتی آماده شده است و شما می توانید از آن در موقعیت های مختلف استفاده نمایید.

قیمت عمده حوله تن پوش دورو نخ گلدوزی

قیمت عمده حوله تن پوش دورو نخ گلدوزی قیمت حوله دورو نخ در نمونه های مختلف بسته به جنس پارچه، طرح، قالب و… متفاوت است. برای تهیه حوله های تن پوش از پارچه های با الیاف طبیعی و کیفیت های مختلفی استفاده می شود.

علاوه بر این، عوامل دیگری همچون میزان خرید حوله و نحوه خرید این محصول می ‌تواند روی تعیین قیمت آنها تاثیر داشته باشد. برند های تولید کننده حوله در راستای فروش عمده این محصول قیمت ‌های متعادل تری برای مشتریان در نظر می ‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *