ست حوله

خرید تضمینی ست حوله عروس داماد

امروزه ست حوله عروس داماد فروش بسیار زیادی دارد و اکثر تازه عروس و داماد ها این ست را انتخاب می کنند زیرا از نظر طرح ، مدل و رنگ همگی هماهنگ هستند و بسیار حوله های زیبا ، شیک و لاکچری برای عروس و داماد است.

این ست های حوله عروس و داماد دارای دو عدد حوله استخری ، دو عدد حوله دست و صورت، دو عدد حوله تن پوش زنانه و مردانه، دو جفت دمپایی حوله حمام عروس و داماد و دو عدد کمر بند حوله تن پوش در بسته های تقریبا بزرگی بسته بندی شده اند.ست بودن حوله های عروس و داماد حس خیلی خوبی به آن دو زوج تازه عروس و داماد می دهد. رنگ این حوله ها به طور اسپرت هستند و برای زن و مرد مناسب هستند.

خرید تضمینی ست حوله عروس داماد

بررسی ویژگی حوله هتلی مناسب

بررسی ویژگی حوله هتلی مناسب برای انتخاب حوله هتلی با مناسب ترین کیفیت باید چند ویژگی و نکته را در نظر گرفت تا بهترین آن را انتخاب کرد. حوله هتلی باید از نخ پنبه با تاب تهیه و تولید شود زیرا این جنس باعث گرفتن و جذب کردن آب می شود و دیگر باید توجه داشته باشیم که وزن حوله هتلی نباید زیاد سنگین و یا زیاد سبک باشد و باید در حد تعادل باشد تا کسی که از این حوله استفاده می کند از سنگینی آن اذیت نشود.

حوله های هتلی حوله های بسیار نرم و لطیفی هستند که در هتل ها مورد استفاده اشخاص قرار می گیرند. این حوله ها دوام بالای دارند. افراد باید در نگهداری از این حوله ها دقت کنند که آن را پس از شستن و یا استفاده کردن مقابل آفتاب قرار دهند تا میکروب و باکتری ها از بین بروند و در آن رشد نکنند زیرا حوله به خاطر ضخامت زیاد تا مدتی مرطوب می ماند و سپس خشک می شود که رطوبت موجود در حوله باعث رشد باکتری ها می شود.

پس به طور خلاصه باید عواملی را برای خرید حوله در نظر گرفت که همان جنس نخ حوله، ابعاد و وزن حوله ، جذب آب حوله و نرمی حوله می باشد.

حوله های هتلی از دو نوع جنس نخ تهیه و تولید می شوند از جمله نخ اوپن و نخ رینگ که افرادی که لاکچری هستند و به زیبایی و شیک بودن حوله اهمیت می دهند حوله با نخ رینگ را انتخاب می کنند. حوله هایی که برای هتل استفاده می شوند جنس فوق العاده ای دارند و سبک هستند که استفاده از آن برای افراد و مسافران خوشایند است.

مشخصات بهترین حوله دورو نخ استخری

مشخصات بهترین حوله دورو نخ استخری حوله ها از پارچه هایی با جنس های مختلف کتانی، پنبه ای، پلی استر و الیاف بامبو هستند که این حوله ها جذب آب بالایی دارند و بدن را به سرعت خشک می کند و این خاصیت جذب آب مربوط به جنس و کیفیت آن است.

حوله های حمامی دو رو نخ استخری کاربردی و پر فروش است زیرا تولید کنندگان این حوله ها را به صورت دو رو نخ تولید کرده اند تا مقاومت و دوام بالایی داشته باشه و در برابر شستشوی مداوم و استفاده از مواد شوینده قوی مقاوم باشد و با یک بار شستن خراب نشود و طول عمر بالاتر و بیشتری داشته باشد. حوله دو رو نخ استخری در مقایسه با بقیه حوله ها بهتر است و جنس و کیفیت بالاتری دارد.

سفارش عمده ست حوله عروس داماد

سفارش عمده ست حوله عروس داماد سفارش حوله در کشور ما توسط مشتریان زیادی به صورت عمده و جزیی صورت می گیرد. حوله ها با کیفیت های مختلف و رنگ های مختلف در بازار موجود است که قیمت های آن ها بستگی به این عوامل دارد.این حوله به صورت های مستقیم و غیر مستقیم به کشور های مختلف جهان صادر می شود.

سود به دست آمده از این محصول با صادر شدن به کشور ها بسیار زیاد است و برای اقتصاد کشور عالی است.قیمت حوله ها در حال حاضر با توجه به کم و زیاد شدن ارز نوسان دارد ولی در کل با قیمت بالایی به فروش می رسد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *