حوله تن پوش

خرید بهترین حوله تن پوش بچه گانه ایرانی

حوله تن پوش بچه گانه محصولی می باشد که برای خشک کردن کردن نوزادان پس از حمام کردن و شستشو توسط مادران دلسوز انجام می شود که این کار برای مادران بسیار دلسوز می باشد و برای نوزادان بسیار آرامش بخش و جذاب می باشد.

خرید بهترین حوله تن پوش بچه گانه ایرانی

معرفی انواع مدل حوله تن پوش حمام

معرفی انواع مدل حوله تن پوش حمام

حوله تن پوش حمام انواع متفاوتی دارند که عبارت هستند از :حوله بچه گانه ترک ، حوله پنبه ای ، حوله پنبه ای ارگانیک ، حوله نایلونی ، حوله ابریشم و ساتن ، حوله پشم مصنوعی ، حوله پشم ارگانیک ، حوله بامبو و حوله میکروفیبر ؛که این نوع حوله ها علاوه بر حمام در مکان های دیگری چون استخر ،ساحل ها و چشمه های آب گرم نیز دیده می شود و کاربرد دارند .

این حوله ها علاوه بر نظافت برای هدیه دادن نیز کاربرد دارند و استفاده می شوند، هدیه دادن در روز مادر ، روز ولنتاین ، روز تولد ، سالگرد و حتی جهیزیه و جشن عروسی به کار برده می شود.

انتخاب حوله ضد حساسیت بچه گانه

انتخاب حوله ضد حساسیت بچه گانه

پوست نوزادان بسیار نازک و حساس می باشد پس باید در انتخاب حوله نوزادان توجه بسیار بکنیم این حوله نوزادان باید کمترین پرز را داشته باشد و آنقدر نرم و آرامش بخش باشد که با لمس شدن پوست نوزادان با حوله هیچ آسیبی نبینند.

بهترین ماده ی اولیه که در حوله می توان به کار رفته باشد پنبه است و حوله نوزادان به صورت پنبه ای می باشد و قدرت بسیار بالایی در جذب دارند و به آرامی و با سرعت بیشتری روی پوست قرار می گیرد .

این محصول باید صدرصد از جنس نخ و پنبه باشد و نباید از موادی چون نایلون و ترکیبات نخ پلی استر در بافت آن وجود داشته باشد .

الیاف این محصول باید به خوبی توسط مردم بررسی شود تا از ویژگی هایی چون قدرت جذب بالا داشتن و وزن مناسب آن که زیاد سنگین نباشد و ضد حساسیت برای پوست نوزادان باشد که حوله ضد حساسیت نام گرفته است ، پس باید در هنگام انتخاب حوله توجه بسیاری شود تا پوست نوزادان با حوله آنها حساسیت نداشته باشند برای این انتخاب مناسب باید اطلاعات کافی از حوله نوزادی داشته باشیم تا حوله ای با کیفیت بالا و مناسب خریداری کنیم و همچنین به رنگ حوله باید توجه بسیار فراوانی بکنیم و رنگ حوله را متناسب با علایق نوزاد انتخاب شود.

انواع حوله نوزادان عبارت هستند از :یک : حوله نوزادی کاغذی و دو :حوله نوزادی کلاه دار، همچنین باید در نحوه شست شو و نگهداری حوله نوزادان توجه بسیاری انجام شود چون حوله محصولی می باشد که نسبت به بیشتر محصولات دیگر مورد نیاز نوزادان می باشد و برای سلامتی نوزادان باید بیشتر مورد توجه واقع شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *