حوله پالتویی, حوله پالتویی مخمل, حوله تن پوش گلبافت

حوله پالتویی ارزان در بازارچه های مرزی

حوله پالتویی ارزان در بازارچه های مرزی مورد استقبال بسیاری از تجار داخلی و خارجی قرار گرفته است، شما میتوانید حوله پالتویی ارزان را به دلیل اینکه حجم و وزن پایینی دارند به راحتی در چمدان ها و کیف های دستی جهت مسافرت و تفریح با خود حمل کنید.
تولید حوله تن پوش در اصفهان از رونق بسیار خوبی برخوردار است .شهر اصفهان در حوله بافی معروف و مشهور است.
امروزه با ورود دستگاه‌های مدرن در این حوزه ،عملیات بافت و رنگرزی توسط دستگاه های مخصوص انجام می گیرد .مجموعه تولیدی زیتون در زمینه تولید انواع حوله های ابعادی و پالتویی در انواع طرح و رنگ فعالیت گسترده ای دارد.

حوله پالتویی ارزان در بازارچه های مرزی

فروش حوله پالتویی ارزان قیمت در اصفهان

یکی از محصولاتی که در شهر اصفهان به وفور یافت می‌شود و از فروش خوبی برخوردار است حوله است. فروش حوله در اصفهان به صورت عمده و تکی انجام می شود

معمولاً عمده فروشان با تعداد بالا و قیمت ارزان تری حوله خرید می کنند. مجموعه تولیدی زیتون قابلیت فروش انواع حوله برای خریداران تکی و عمده را دارد.

حوله بافی اصفهان که از گذشته تا به حال در این شهر مرسوم بوده است ،امروز با پیشرفت خوبی در تولید همراه بوده است .قیمت عمده حوله بسیار ارزان به بازار عرضه میشود.

 

حوله تن پوش در اصفهان مشتریان زیادی دارد .عکس حوله های تن پوش را در سایت ما می توانید مشاهده کنید.

 

ما در مجموعه تولیدی زیتون انواع حوله های تن پوش بچه گانه، مردانه و زنانه را در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید و به فروش می رسانیم .

یکی از مزیت های شهر اصفهان در زمینه تولید محصولات حوله ای این است که هر نوع حوله ای که مشتریان می خواهند در آن به راحتی یافت می شود و یا به سفارش مشتری تولید میشود.
شرکت زیتون یکی از شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع محصولات حوله ای برای نیاز داخل و خارج کشور فعالیت دارد.

عرضه عمده و مستقیم انواع حوله پالتویی

عرضه عمده و مستقیم انواع حوله پالتویی

حوله به شکل های مختلفی طراحی می شود که در بین این انواع مختلف، حوله ی پالتویی از همه پر فروش تر و پر طرفدار تر است. عرضه حوله پالتویی به صورت عمده و مستقیم با قیمت بهتر و مناسب تری انجام می شود.

حوله ها دارای سایز بندی و اندازه های مختلفی هستند. حوله های سایز بزرگ مردانه، که برای تولید آن ها از پارچه ی بیشتری هم استفاده شده است قیمت بیشتری دارند. تولید کنندگان تلاش می کنند تا پارچه حوله ای را به قیمت مناسبی خریداری کنند تا بعد از طراحی و آماده سازی انواع حوله، آن ها را با قیمت های مناسبی در دسترس مشتریان قرار دهند.

حوله پالتویی ترک دارای کیفیت بسیار بالایی است؛ زیرا در هنگام تولید آن از بهترین پارچه ها استفاده شده است. پارچه ای برای حوله مناسب است که :در صورت استفاده مکرر، بین ۵ تا ١٠ سال دوام داشته باشد.

نکته:

<البته گفتن این نکته ضرروری است که، هرچند بعضی از حوله ها بدلیل جنس عالی تا ۱۰ سال طول عمر دارند ولی بهتر است بعد از گذشت ۳ الی ۴ سال تعویض شوند واز حوله های جدید استفاده کرد زیرا که حوله ها مستقیما با آب در ارتباط هستند و ممکن است در طولانی مدت محل رشد باکتری ها شود و خطر ایجاد بیماری های پوستی را به همراه دارد.>

 

صادرات حوله تن پوش طرحدار به کشور عراق

صادرات حوله تن پوش طرحدار به کشور عراق

حوله هایی که در ایران طراحی و تولید می شود کیفیت بسیار بالایی دارد و به همین جهت به کشور های دیگر نیز ارسال می شود. عراق یکی از کشور هایی است که حوله های ایرانی را با قیمت مناسب خریداری کرده و به فروش می رساند.

مرغوب ترین و متنوع ترین حوله ها در این مجموعه تولید می شود. حوله هایی که در این مجموعه تولید می شوند سال ها است که مورد توجه مشتریان قرار داشته و از این شهر به بسیاری شهر های دیگر  و نیز به کشور های همسایه ارسال می شوند.

استفاده از پنبه های درجه یک و خالص در این حوله ها باعث مرغوبیت کالا شده است. تولید کننده در مراحل انتهایی به نخ ها نرم کننده اضافه می کنند تا نرمی و لطافت آن افزایش پیدا کند. البته تاثیر این نرم کننده ها دائمی نیست و ممکن است با چند بار شست و شو از بین برود. استفاده از این مواد در حوله یکبار مصرف بیشتر دیده می شود.

حوله های  بعد از ارزیابی کیفیت، توسط مراکز مربوطه قیمت گذاری شده و سپس در بازار عرضه می شوند. خرید این محصولات با قیمتی مناسب به صورت عمده و مستقیم امکان پذیر است و مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را به راحتی سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *