حوله, حوله استخری دورو, حوله دست دورو

حوله دست و صورت دورونخ

حوله دست و صورت دورونخ

حوله دست و صورت دورونخ بدلیل اینکه هر دو طرف آن آبگیر هست و جذب آب بهتری دارند در بازار از جایگاه بهتری نسبت بقیه نمونه ها برخوردار است، تولید کننده این محصول توانسته است حوله دست و صورت دورونخ را در حجم بالا تولید کنند که این موضوع باعث کاهش قیمت شده حجم عظیمی از بازار را در اختیار بگرد.
 
حوله دست و صورت دورونخ

چرا از حوله استفاده میکنیم؟

حوله یک وسیله و لوازم شخصی به حساب می آید که هر فردی باید یکی از آن را در سایز های کوچک و بزرگ و به عنوان حوله دست خشک کنی و حوله حمام داشته باشد. حتی برای مصارف آشپزخانه هم از حوله های مخصوص استفاده می شود.

حوله های دورو نخ یکی از پرطرفدار ترین نوع حوله می باشند که بعلت دارا بودن پرزهای بلند در دو طرف حوله قدرت جذب بسیار بالایی دارند و همچنین از زیبائی و جلوه ی خاصی برخوردار هستند که شرکت تولیدی زیتون.

ابعاد حوله ها

این نوع حوله ها که در اصطلاح به آنها حوله دست و صورت گفته میشود در ابعاد مختلفی تولید میشوند که پر کاربردترین ابعاد آن به شرح ذیل است.

  • ابعاد ۳۰ در ۳۰
  • ابعاد ۳۰ در ۶۰
  • ابعاد ۳۵ در ۷۰
  • ابعاد ۴۰ در ۸۰
  • ابعاد ۴۵ در ۹۰

حوله دست و صورت دورونخ
شرکت تولیدی زیتون

شرکت تولیدی زیتون با بیش از ۲۰ سال سابقه و در دست داشتن بروزترین امکانات و دستگاه های بافندگی و رنگرزی این امکان را دارد تا طبق سفارش مشتریان انواع حوله های دورو نخ ساده و گلدوزی شده را در طرح و ابعاد مختلف تولید و عرضه نماید.

لذا از شما عزیزان تقاضا داریم جهت همکاری با این شرکت از طریق فرم زیر با ما تماس بگیرید و بهترین ها را ازآن خود کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *