تن پوش چاپی, حوله پالتویی زنانه, حوله تن پوش طرح دار

حوله تن پوش زنانه طرح دار

حوله تن پوش زنانه طرح داراین نوع از حوله ها مخصوص بانوان خوش سلیقه طراحی شده و دارای رنگ زمینه سفید و با طرح های بسیار جذاب تولید و طراحی شده و معمولا برای خشک نمودن سر دارای یک کلاه بوده که در قسمت پشت و فوقانی یقه حوله تن پوش دوخته شده و دارای کمربند جهت پوشش کامل این نوع از حوله ها می باشد.شما بازدید کنندکان محترم از این وبسایت می توانید طبق سفارش خود و پس از بررسی مدل ها و انتخاب رنگ بندی های موجود نسبت به خرید خود اقدام نمایید.

 

حوله تن پوش زنانه طرح دار

گروه تولیدی حوله زیتون

گروه تولیدی حوله زیتون با بهره گیری از بهترین مواد و متریال اولیه به کار رفته شده و الیاف تشکیل دهنده در بافت حوله های تن پوش که معمولا نخ پنبه ۱۰۰% می باشد توانسته است محصولی را به خط تولید برساند که دارای طرح های چاپی ثابت بوده و پس از شست و شو تغییر رنگ نداده و ابعاد آن نیز تغییر پیدا نمی کند.این نوع از حوله ها نیز دارای آستین های بلند بوده و دارای قدرت جذب آب بالا نیز می باشد. همچنین تولید این نوع از حوله ها با توجه به تقاضای بالای آنها در بازار هیچ گاه متوقف نمی شود.

 

حوله تن پوش زنانه طرح دار

 

شما خریدار گرامی میتوانید پس از روئیت محصول و پی بردن به کیفیت تضمین شده این نوع از حوله ها که معمولا پس از چندین سال استفاده و شست وشوی مداوم ، شاخصه قدرت جذب آب خود را حفظ کرده ، یک خریدی مطمئن و پرسود را با کسب اطلاع دقیق از خصوصیات ومتریال و مواد اولیه تشکیل دهنده این محصول را تجربه نمایید.

خرید به صورت اینترنتی

خرید به صورت اینترنتی سبب میشود که شما با مشاهده حوله های تن پوش طرح دار زنانه با متنوع ترین طرح ها و رنگ ها از طریق سایت های مختلف و مقایسه قیمت ها و مواد اولیه به کار رفته توسط هر تولید کننده معتبر ترین سایت را برای خرید انتخاب نمایید مجموعه زیتون همواره تلاش می کند که محصولات تولیدی خود را با قیمتی پایین تر از بازار و حتی پایین تر از تولیدی های هم رده ارائه نماید تا بتواند هر چند کوچک اما قدمی موثر در جهت رونق کسب و کار های نوپا بردارد و این موضوع از اهمیت بالایی برای این مجموعه برخوردار می باشد .

 

حوله تن پوش زنانه طرح دار

کاربرد حوله تن پوش زنانه

بانوان عزیز کشورمان همواره به انتخاب شیک ترین پوشش  اهمیت بسیاری قائل هستند و این در حوله تن پوش که ساده ترین پوشاک در زمان استحمام می باشد نیز صدق می کند  بر این اساس فروشگاه های موجود درکشور باید به خرید عمده شیک ترین طرح های حوله تن پوش زنانه  توجه ویژه ای نشان دهند که فروشگاه اینترنتی و تخصصی زیتون امکان خرید محصول ایده آل را با بالاترین تنوع طرح و رنگ و با کیفیتی مثال زدنی را برای شما خریدار گرامی میسر و امکان پذیر نموده است.

لذا از شما عزیزان تقاضا داریم جهت همکاری با این شرکت و خرید محصول به صورت عمده از طریق فرم زیر با ما تماس بگیرید و بهترین ها را ازآن خود کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *