تن پوش, حوله پالتویی, حوله تن پوش

حوله تن پوش جنس عالی

حوله تن پوش جنس عالی حوله هایی هستند که نخ مصرفی آن ها از بهترین نوع پنبه با تاب مطلوب حوله تهیه میشود. این حوله ها با کیفیت خاص ایده ال برای گلدوزی کاملا مناسب است. همچنین رنگبندی جذاب و با کیفیتی دارند که شرکت تولیدی زیتون به شما این امکان را میدهد رنگ مورد علاقه خود را از داخل محصولات لوکس ما که در ۱۳ رنگ شیک ارائه شده انتخاب نمایید.

حوله های پالتویی در مدل ها و انواع متنوعی موجود می باشد که در این فروشگاه عرضه شده است. شما با هر سایز و مدلی که مد نظرتان است می توانید از این فروشگاه خریداری نمایید. حوله های پالتویی یکی از حوله های محبوب در میان خریداران و عموم افراد می باشد که به صورت چشم گیری با افزایش فروش رو به رو شده است.

انواع حوله پالتویی

شما می توانید با مشاهده محصولات ما در دیگر صفحات سایت به راحتی و با کم ترین هزینه محصول مورد نیازتان را خریداری نمایید. در هنگام خرید حوله های پالتویی باید به سایز حوله توجه زیادی داشته باشید تا ابعاد حوله متناسب با سایز شما باشد. حوله های پالتویی در سایز های ۷۰ الی ۱۱۰ برای کودکان و نوجوانان و همچنین سایز های ۱۱۵ الی ۱۴۵ برای جوانان و بزرگسالان موجود می باشد. خرید حوله های پالتویی در این سایت با شرایط ویژه انجام می شود.

 

حوله تن پوش جنس عالی

حوله های مخمل :

با راه اندازی ماشین آلات جدید موجب شده شرکت زیتون در تولید حوله مخملی به پیشرفت سریع و نتایج عالی دست یابد که مصرف کنندگان این تفاوت را کاملا مشاهده می کنند.
مخمل معمولا در حوله های پالتوئی مورد استفاده قرار میگیرد ولی در حقیقت برای سایر محصولات نیز مناسب است.
برای مشتریانی که لطافت و نرمی حوله مد نظرشان میباشد حوله مخملی بهترین گزینه است.

حوله های پالتوئی در هتل ها

حوله های پالتویی مخمل در بسیاری از هتل ها به مسافرین عرضه می گردد. حوله های هتلی بهتر است در مدل های حوله دستی و حوله استخری خریداری شود تا از نظر هزینه به صرفه تر باشد. ولی خرید حوله های تن پوش برای بهداشت فردی مسافرین در هتل ها از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است و شامل هزینه های کلانی می شود که تنها هتل های ۵ ستاره تهیه می نمایند.

حوله های پالتوئی در هتل ها

افتتاح فروشگاه حوله پالتویی در شهرها موجب شده تا مردم با توجه به نیازشان و تایم های دلخواهشان به محصول مورد نیازشان برسند. فروشگاه حوله پالتویی زیتون در شهر اصفهان یکی از بزرگترین فروشگاه های حوله پالتویی می باشد که محصولات خود را به کشور های خارجی صادر می نماید.

 

قیمت به روز حوله تن پوش در بازار ایران و جهان دائماً در حال تغییرات جدی می باشد که شما می توانید از طریق فرم بالا یا انتهای سایت با مدیریت فروش از این تغییرات قیمت آگاه شوید. این تغییرات قیمت موجب مشکلاتی در این حیطه شده است؛ به خصوص حیطه صادراتی را در هیاهوی نوسانات شدیدی قرار داده است.

مشخصات فنی:

  • دارای خاصیت جذب فوق العاده آب و ثبات رنگی بی نظیر
  • قابلیت شستشو تا دمای ۶۰ درجه سانتی گراد بدون ایجاد حساسیت
  • به کارگیری مرغوبترین نوع نخ پنبه
  • رقیب محصولات خارجی

 

از شما عزیزان تقاضا داریم جهت همکاری با این شرکت از طریق فرم زیر با ما تماس بگیرید و بهترین ها را ازآن خود کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *