ست کالای خواب, ست کالای خواب نوزاد

تولید ست کالای خواب نوزاد پسرانه و دخترانه

بحث اهمیت خواب نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان و نوزادان نیز وجود دارد. عموما ست کالای خواب نوزاد شامل تخت، روتختی، بالشت و پتو می باشد. گاها به دلیل جذب مشتری برخی از فروشندگان ممکن است وسایلی اضافی نیز در کنار ست کالا قرار دهند. اگر نوزادی خوابی ناآرام داشته باشد، مشکلاتی بیشتر از آنچه بزرگسالان به آن دچارند برایش رخ می دهد.

تولید ست کالای خواب نوزاد پسرانه و دخترانه

جدید ترین طرح ست کالای خواب نوزاد

جدید ترین طرح ست کالای خواب نوزادجالب است که بدانید نوزادان در طول شبانه روز تا سن ۳ الی ۴ ماهگی حدود ۱۰ الی ۱۸ ساعت را به خوابیدن مشغول اند. لذا این امری مهم است که جای خواب نوزاد دارای شرایط متعادل و موردنیاز برای خوابیدن باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تولیدی ها و همچنین ایده پردازان، انواع ست های کالای خواب نوزاد در بازار عرضه می شوند. تولید کالای خواب نوزاد توسط کمپانی هایی با در اختیار داشتن متخصصانی در حوزه پرورش نوزاد انجام می گیرد. به طوری که هر شرکتی که در این حوزه فعالیت دارد یک تکنسین و فرد با تجربه در حرفه نگهداری نوزاد در اختیار دارد.

تولید ست کالای خواب با گوناگونی های طرح و مدل های مختلف همراه است. لذا قطعا به تعداد علاقه و اشتیاق والدین، ست های مختلف برای نوزادان وجود دارد.

برخی از انواع ست های خواب نوزاد عبارت اند از:

  • سرویس 3 تکه خواب نوزاد
  • سرویس 5 تکه خواب نوزاد
  • سرویس 6 تکه خواب نوزاد
  • سرویس 7 تکه خواب نوزاد
  • سرویس 8 تکه خواب نوزاد
  • سرویس 9 تکه خواب نوزاد

تعداد تکه ها عموما با تعداد بالشت های عروسکی، پتو و اسباب بازی های مختلف مورد سنجش قرار می گیرد. به این شکل که له عنوان مثال سرویس خواب 9 تکه نوزادی شامل یک عدد بالشت، یک عدد پتو نوزادی، یک عدد زیر انداز  و هفت گارد عروسکی می باشد.

خرید ست کالای خواب نوزاد مستقیم از تولیدی

خرید ست کالای خواب نوزاد مستقیم از تولیدییکی از بهترین و اصولی ترین روش های خرید ارزان و به صرفه، خرید مستقیم از تولیدی می باشد. جهت خرید عمده ست کالای خواب نوزاد، بهترین کار ارتباط مستقیم با تولید داخلی و یا نمایندگی های داخلی است. قیمت این روش خرید بسیار به صرفه تر از خرید بازاری است و سود زیادی برای خریدار به همراه دارد.

از ویژگی های یک ست کالای خواب نوزاد این است که باید مطابق تمامی فصول سال طراحی شده باشد. از افتادن کودک از گهواره جلوگیری کند. دارای استحکام کافی و قدرت بالا بر خوردار باشد. همچنین یک ست نوزادی باید قابلیت شست و شو با ماشین لباس شویی و دست را داشته باشد.

جهت اطلاع از قیمت و مشاوره در خصوص خرید و فروش ست کالای خواب کودک می توانید با شماره قرار گرفته در انتهای این صفحه ارتباط حاصل فرمائید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *