حوله

تولید حوله ارزان قیمت طبق سفارش مشتری

تولید حوله ارزان قیمت طبق سفارش مشتری

در طرح ، رنگ و ابعاد مختلف توسط مجموعه تولیدی زیتون امکان پذیر است و شما عزیزان میتوانند از طریق همین سایت جهت ثبت سفارش مشتری با ما در ارتباط باشید.

 

تولید حوله ارزان قیمت طبق سفارش مشتری

بسیاری از ارگان ها و مجموعه ها مثل باشگاه ها ، آرایشگاه ها ، مدارس ، موسسه ها ،کارخانه جات تولیدی و… برای کمتر کردن هزینه های تبلیغاتی خود از حوله های سبک و ارزان قیمت استفاده میکنند.

از این رو کارخانه تولیدی حوله زیتون  توانسته است با تولید انواع حوله های اقتصادی و ارزان قیمت، نیاز این دسته از مشتریان خود را برطرف کند.

بسیاری از برند ها به دنبال فروش حوله عمده ارزان قیمت می باشند و هر برندی که با قیمت مناسب تری بتواند محصولات خود را عرضه کنند مشتریان بیشتری را از آن خود می‌کند .

مجموعه تولیدی ریتون فروش عمده محصولات حوله ای خود را به تمام نقاط کشور از طریق این سایت به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می دهد.

البته باید به این نکته توجه داشت که این ارزانی قیمت دلیل بر بی کیفیت بودن و مضر بودن حوله ها برای پوست انسان نیست، بلکه عوامل زیادی بر قیمت حوله تاثیر گذار است که در ادامه به آن می پردازیم.

 

 

 

تولید حوله ارزان قیمت طبق سفارش مشتری

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت حوله

عوامل زیادی باعث کاهش یا فزایش قیمت حوله می شود که ما در این مقاله به چند نکته اساسی اشاره خواهیم کرد.

  • نوع نخ استفاده شده در حوله ها
  • نوع رنگ استفاده شده و رنگبندی حوله ها
  • وزن و ابعاد حوله ها
  • نوع بافت ، دوخت و بسته بندی حوله ها

تولید حوله ارزان قیمت طبق سفارش مشتری

انواع حوله های سفارشی

حوله ها در کیفیت های متفاوتی تولید و بافته و بسته بندی میشوند زیرا این کیفیت است که قیمت حوله را تعین میکند و نیز هر کسی بر اساس بودجه اش حوله مورد نیاز خود را تهیه میکند.

حوله دست و صورت ، حوله باشگاهی ، حوله هتلی ، حوله استخری و … در انواع طرح های ابریشم بافت و ساده و چاپی

بدیهی است که حوله یکی از وسایلی است که انسان ها روزانه چندین بار با آن در ارتباط هستند و از آن استفاده میکنند به همین علت یکی از گزینه های تبلیغاتی موثر و قابل توجه در کشور به حساب می آید.

مشتریان و خواهان این محصول میتواند نام برند خود را برروی حوله ها بصورت چاپ یا بافت حک کنند تا بتواند در ذهن مشتریان خود خاطره ای فراموش نشدی را ثبت کند و نامی نیک را از خود بر جای گذارد.

کافیست فایل طرح مورد نظر و یا برند شرکت خود را بصورت PDF برای ما ارسال کنید تا پس از یک پروسه کوتاه مدت حوله مورد نظرتان را بدست آورید.

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *