تن پوش

تولید بهترین سرویس تن پوش دورو نخ

در برخی تولیدی های کشور، با استفاده از دستگاه های مجهز و افراد طراح انواع تن پوش تولید می شود که یکی از آن ها تن پوش دورو نخ نام دارد. تن پوش دورو نخ به قدری با کیفیت می باشد که این تولیدی ها، به صورت سرویس نیز آن را ارائه داده اند. سرویس تن پوش 2رو نخ بسیار زیبا و جذاب می باشد و همین امر باعث شده تا خرید آن طرفداران زیادی پیدا کنید. به این ترتیب، تولید بهترین سرویس تن پوش دورو نخ تولید خود را گسترش داده است.

تولید بهترین سرویس تن پوش دورو نخ

ویژگی های سرویس دورو نخ

ویژگی های سرویس دورو نخ اگر می خواهید، سرویس تن پوش دورو نخ را خریداری کنید. در هنگام خرید، با ویژگی های سرویس دورو نخ بهتر است، آشنا شده باشید تا انتخاب درستی داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد این ویژگی ها بیشتر گفت و گو داشته باشیم.

  • در ابتدا باید گفت که تن پوش دورو نخ، از جنس پارچه صد در صد نخ باید دوخته شده باشد تا ویژگی بی نظیری داشته باشد. ضمن آن که به راحتی آب را جذب خود کند.
  • یکی دیگر از ویژگی های سرویس دورو نخ، دوام آن می باشد. به دلیل آن که تن پوش دورو نخ مدام با آب سر و کار دارد و یا به دلیل مسایل بهداشتی، زیاد شسته می شود. به قدری باید داوم داشته باشد تا با شست و شوی مکرر و یا تماس با آب زود از بین نرود.
  • از ویژگی تن پوش دورو نخ، نرم بودن آن می باشد. این تن پوش از پارچه ای که بافت بسیار نرم و لطیفی دارد، باید دوخته شده باشد تا حین تماس با پوست، پوست را زخم و یا اذیت نکند.

انواع حوله تن پوش بزرگسال

انواع حوله تن پوش بزرگسال حالا که در متن بالا با ویژگی های تن پوش دورو نخ آشنا شدید. آیا اطلاع دارید که جوله تن پوش در نوع های گوناگونی تولید می شود؟ در ادامه همراه ما باشید تا با شما از انواع حوله تن پوش بزرگسال صحبت کنیم.

  • در ابتدا باید گفت که حوله تن پوش بزرگسال انواع گوناگونی دارد که یکی از آن ها با کلاه می باشد. در برخی تن پوش دورو نخ، کلاه دوخته شده است و یا در برخی دیگر کلاه با دکه وصل شده است تا در صورت نیاز کلاه برداشته شود و برخی دیگر اصلاً بدون کلاه هستند.
  • در انواع حوله تن پوش بزرگسال، آستین کوتاه و بلند و یا حلقه ای نیز دیده می شود. ضمن آن که قد آن ها نیز تا زانو و یا پایین تر از زانو می باشد.
  • انواع تن پوش، به صورت ساده و یا طرح دار نیز موجود هستند. علاوه بر آن که برخی از طرح های ساده آن ها در حاشیه آستین و یا جلوی حوله نوار باریک گلدوزی شده است.
  • در هر دو طرف انواع تن پوش، جیب قرار دارد و برخی دیگر از آن ها نیز بدون جیب هستند.

قیمت انواع سرویس تن پوش دورو نخ

قیمت انواع سرویس تن پوش دورو نخ حالا که با انواع تن پوش آشنا شدید، باید گفت که این کالا به قدری مورد نیاز جامعه می باشد که تولید تن پوش در کشور انجام می شود. به دلیل آن که وارد کردن آن از کشورهای خارجی، ملزوم هزینه های زیادی می شود، تولید تن پوش با بهترین متریال صورت می گیرد تا در مقایسه با نوع خارجی خود از لحاظ شکل و کیفیت بی نظیر شوند.

اگر قصد توزیع سرویس تن پوش 2رو نخ را دارید، توصیه می شود به تولید تن پوش سری بزنید تا با قیمتی مناسب خرید خود را انجام و با سود مناسبی می کشید، به مشتری های خرید شما هر روز اضافه شود.

علاوه بر آن که تولید تن پوش در مدل و طرح های گوناگونی صورت می گیرد تا بنا به هر سلیقه ای انتخاب شود. در بازار، قیمت انواع سرویس تن پوش دورو نخ مختلف می باشد که جنس و طرح بر روی این قیمت ها تاثیر زیادی می گذارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *