حوله تن پوش نوزاد, حوله شنلی نوزاد, ست حوله نوزادی

تولیدی ست حوله ۵ تکه نوزادی

تولیدی ست حوله ۵ تکه نوزادی ، انواع شنل های نوزادی ، تن پوش های نوزادی و سرویس های ۴ تیکه و ۵ تیکه را می توانید به راحتی در این سایت بصورت عمده خریداری کنید.

فقط کافیست مشخصات خود را داخل فرم موجود در صفحه برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت همکاران ما با شما تماس بگیرد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]و یا اینکه همین الآن از طریق راه های ارتباطی با مشاوران و مدیریت فروش شرکت در ارتباط باشید.[/hwgold-dash]

 

تولیدی ست حوله 5 تکه نوزادی

ست حوله ۵ تکه نوزادی

حوله ۵ تکه نوزادی حاوی؛

  • یک عدد لیف.
  • یک عدد تن پوش.
  • یک عدد پیش بند.
  • یک عدد حوله کلاه دار شنلی.
  • یک جفت پاپوش.

است. این ست قابلیت شست و شو با ماشین لباس شویی را داراست. حال آن که الیاف تشکیل دهنده ی این ست، شامل ۱۰۰ درصد پنبه است.

حوله ۵ تکه نوزادی که از سوی فروشگاه اینترنتی زیتون ارائه میشود، در ۲ نمونه پرز کوتاه و پرز بلند می باشد و قابلیت جذب رطوبت بسیار بالا را دارد و حساسیت پوستی در فرزندان شما به وجود نمی آورد.

یکی از تکه های حوله ست را دور پیچ با کلاه سه گوش تشکیل میدهد. این ست با سایز ۹۰ * ۹۰ سانتی متر به منظور خشک نمودن بدن یک نوزاد تازه به دنیا آمده، پس از حمام، مورد استفاده قرار میگیرد.

 

به بیانی دیگر میتوانیم این گونه بگوییم که؛

تا به هنگام یک سالگی نوزاد خود، شما یک حوله دورپیچی خواهید داشت که یک کلاه سه گوش دارد و در اصطلاح به آن شنل می گویند.

 

تولیدی ست حوله 5 تکه نوزادی

ویژگی های ست حوله ۵ تکه

کلاهی که این حوله پنج تکه دارد، با توجه به سر نوزاد ساخته شده است.

به گونه ای که سر او را به خوبی پوشش دهد، تکه ی دوّمی که این حوله پنج تکه را تشکیل میدهد، یک عدد حوله ی تن پوش کلاه دار می باشد که از یک سالگی کودک شما تا به هنگام دو سالگی او برایش بسیار مناسب و قابل استفاده خواهد بود.

این حوله ی تن پوش تولید شده توسط شرکت تولیدی زیتون، به واسطه ی یک بند تعبیه شده در ناحیه ی کمر آن قابلیت بسته شدن را دارد.به منظور شست و شوی این حوله پنج تکه، بهتر است از دمای ۴۰ درجه سانتی گراد آب استفاده نمایید، تا حوله در نرمی و لطافت خود باقی بماند و بدن نوزاد شما را اذیت نکند.

 

شیوه ی شست و شوی آن؛

  • به وسیله ی دست.
  • به وسیله ماشین لباس شویی.

که توصیه میکنیم به واسطه ی دست حوله نوزادان را شست و شو دهید.

الیاف تشکیل دهنده این حوله ۱۰۰ درصد پنبه است که دارای پرز های بسیار کوتاه بوده و شامل قدرت جذب بسیار بالایی است و حساسیت را برای کودکان شما به وجود نمی آورد.

حمام نمودن در طول روز و در موقعیت مناسب قطعاً در وجود کودکان شما هم حس آرامش و هم حس آسایش رقم میزند. خشک نمودن بدن نوزاد با حوله ی مناسب و با کیفیت از جمله امور الزامی است که باید به آن توجه فرمایید.

 

از آنجا که بدن نوزادان شما برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است، حوله ی پنج تکه با جنس پنبه را روانه بازار نموده ایم. تا به هنگام تماس با بدن لطیف نوزاد، آن را نخراشد و دچار آسیب نکند.

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم، برخورداری از قدرت جذب آب بالاست. که اغلب حوله هایی با پرز های کوتاه دارای قدرت جذب آب بسیار بالایی است و زمان بسیار کمی را به جهت خشک نمودن کودک می طلبد.

تولیدی ست حوله 5 تکه نوزادی

فروشگاه اینترنتی زیتون

ما در فروشگاه اینترنتی خود (زیتون) این امکان را برای شما فراهم داشته ایم که، بهترین خرید خود را به صورت عمده تجربه نمایید.

چرا که امروزه با توجه به شرایط حال حاضر تمامی خرید ها از سوی مصرف کنندگان عزیز از طریق اینترنت و فروشگاه های آنلاین رقم می خورد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]ما در این مجموعه سعی می نماییم، بهترین محصولات را با کیفیتی مرغوب و دست نیافتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.[/highlight-dash]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *