حوله نیم حمام, حوله نیم حمام گلدوزی

تولیدی حوله نیم حمام دورونخ گلدوزی

حوله ها انواع مختلفی دارند. امروزه تنوع بسیار جدیدی از این محصول تولید و وارد بازار می شود. انواع حوله های گلدوزی شده در طراحی شیک و زیبا وجود دارند که از الیاف نرم و لطیفی تولید شده اند و هیچ گونه حساسیت و خارش ایجاد نمی کنند. این حوله ها علاوه بر زیبایی مقاومت بسیار بالایی نیز دارند. تولیدی حوله نیم حمام دورونخ گلدوزی این محصول را با استفاده از متریال درجه یک و مقاوم تولید و با نازلترین قیمت به بازار عرضه می کند. 

تولیدی حوله نیم حمام دورونخ گلدوزی

ابعاد انواع حوله نیم حمام گلدوزی

ابعاد انواع حوله نیم حمام گلدوزی اینکه شما از حوله چه استفاده ای قرار است کنید و یا آن را در چه مکانی به کار ببرید سایز و مدل آن می تواند متنوع باشد. علاوه بر این سایز شما نیز می تواند در انتخاب حوله ی مناسب تاثیر گذار باشد. انواع حوله حمام، استخری، صورت در سایزهای متنوع قابل سفارش می باشد.

انواع حوله نیم حمام گلدوزی در رنگ بندی زیبا و جذاب همچون سفید، گلبهی، لیمویی و … در ابعاد متنوع تولید می شود. ابعاد حوله می تواند بزرگ، متوسط و کوچک باشد که انتخاب و سفارش آن بسته به نظر و سلیقه ی افراد با یکدیگر فرق می کند.

ابعاد حوله گلدوزی در انواع ۶۰* ۱۲۰ و ۵۰* ۱۰۰ و … موجود بوده و در سایزهای دلخواه مشتریان و افرادی که قصد خرید عمده ی این محصول را دارند قابل تولید می باشد. حوله نیم حمام وزن پایینی دارد و حجم آن نیز کم است. این دو ویژگی باعث شده تا بتوانید به راحتی آن را حمل کنید و یا در کیفتان جای دهید و به مسافرت ببرید. 

حوله ی مرغوب نیم حمام تولید شده از الیاف با دوام و درجه یک به راحتی قابل تهیه و خریداریست. 

عرضه حوله نیم حمام دورونخ گلدوزی 60*120

عرضه حوله نیم حمام دورونخ گلدوزی 60*120 حوله نیم حمام دورو نخ گلدوزی در ابعاد 60* 120 یکی از مناسب ترین سایزهای حوله است که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و به آسانی قابل تهیه بوده و در تعداد بالا قابل سفارش است. 

عرضه حوله نخی با جذب آب بسیار خوب و بالا و ضدحساسیت به صورت غیرحضوری و آنلاین با استقبال بی نظیری رو به رو می باشد. کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث شده تا افراد زیادی این حوله را انتخاب کنند و آن را به صورت آنلاین سفارش دهند.

این مرکز فروش تخصصی و معتبر محصولات خود را به صورت عمده زیر قیمت بازار به فروش می رساند. انواع حوله حمام در طرح ها و رنگ بندی شیک و جذاب وجود دارد که به راحتی قابل تهیه و خریداریست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *