حوله, حوله ابریشم, حوله دست صورت

تولیدی حوله دست و صورت مخمل

برای خرید حوله طرح دار با کیفیت مخمل به وب سایت تولیدی حوله دست و صورت مخمل مراجعه نمایید، حوله مخمل یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین حوله ها به شمار می آید و از پارچه هایمخملی هم برای دوخت حوله های تنپوش و هم برای دوت انواع حوله های دست و صورت استفاده می شود.
حوله های مخمل معمولا به دلیل جنس مرغوبی که دارند سبب جذب بالای آب می شوند و به سرعت رطوبت به جای مانده بر روی دست ها و صورت را خشک می کنند و همچنین لطافت حوله های مخملی بیشر از سایر حوله ها می باشد.

تولیدی حوله دست و صورت مخمل

فرایند تولید حوله چگونه است؟

فرایند تولید حوله چگونه است؟ برای تهیه ی حوله از پارچه ها متعددی اعم از پارچه های مخمل، پنبه ای، نانو و … استفاده می شود پس اولین قدم در فرایند تولید حوله تهیه ی پارچه های مناسب می باشد که پس از تهیه ی این پارچه ها باید به طرح پردازی آنها پرداخت و طرح های متنوع و گوناگونی بر روی آنها ایجاد کرد.

پس از تهیه ی پارچه و طرح دار کردن پارچه ها، این پارچه ها در نهایت به صورت ساده و یا طرح دار شده وارد قسمت برش زنی می شوند و پارچه ی آنها به صورت حوله های تنپوش و حوله های دست و صورت و سایر حوله ها برش زده می شود.

پس از اینکه پارچه ی حوله ها توسط خیاطان ماهر برش زده شد این پارچه ها وارد مرحله ی دوخت می شوند و در این مرحله حوله ها دوخته و تولید می شود و این مرحله از فرایند تولید حوله باید با دقت بسیار زیادی انجام شود زیرا دوخت تمیز حوله تاثیر بسیار زیادی در شکل ظاهری و میزان فروش آن خواهد داشت.

پس از انجام تمام مراحل قبل الیاف مخمل و یا پنبه ای حوله ها توسط شانه های مخصوصی شانه زده می شود و سپس حوله ها در نایلون های پلاستیکی بسیار شیک بسته بندی می شوند و به بازار عرضه می گردند.

جدیدترین طرح های حوله مخمل

جدیدترین طرح های حوله مخمل امروزه حوله های دست مخمل در طرح های بسیار مناسبی تولید می شوند و رنگ بندی فوق العاده زیبایی دارند و نحوه ی طراحی پارچه ی آنها به گونه ای است که این حوله ها را برای تمامی گروه های سنی مناسب می سازد.

حوله های مخمل زنانه و بچگانه معمولا به صورت طرح دار به بازار عرضه می شوند اما حوله های مردانه بیشتر به صورت ساده تولید می شوند و دارای رنگ بندی متنوع از جمله سفید، آبی، قهوه ای و… هستند.

حوله های مخمل علاوه بر این که دارای طرح های بسیار خاصی هستند اکثرا به صورت نانو تهیه می شوند و ضد باکتری هستند یعنی در اثر وجود رطوبت به سرعت سبب تجمع قارچ ها و باکتری ها نمی شوند البته بهتر است که هفته ای یکبار این حوله ها را در مقابل نور آفتاب قرار دهید تا به خوبی باکتری زدایی شوند.

پارچه های مخمل معمولا پارچه های سبکی هستند و به همین دلیل حوله های دست و صورت مخملی سبک هستند و به راحتی می توانید این حوله ها را هنگام مسافرت با خود حمل کنید.

حوله های صورت معمولا دارای رنگ های روشن و شاد هستند و در طراحی پارچه و دوخت این حوله ها معمولا از رنگ های مرده و کدر استفاده نمی شود و در طراحی پارچه ی مخمل این حوله ها معمولا از طرح های ریز استفاده می کنند.

خرید مستقیم حوله دست و صورت مخمل

خرید مستقیم حوله دست و صورت مخمل برای خرید عمده ی بهترین حوله بهتر است که این حوله ها را به صورت مستقیم از وب سایت تولید مستقیم و بدون واسطه ی انواع حوله خریداری کنید زیرا این وب سایت ها انواع حوله ها را به قیمت عمده و مناسب و با درصد سود بسیار کم به فروش می رسانند و کیفیت اجناس این فروشگاه ها نیز بسیار بالا می باشد و تمام حوله های تولید شده در تولیدی، ضخیم هستند و پس از خشک کردن دست و صورت رد پرز دار از خود به جا نمی گذارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *