حوله دست چاپی, حوله دست صورت, حوله دست صورت عروس

تولیدی حوله دستی تبلیغاتی قیمت مناسب

تولیدی حوله دستی تبلیغاتی قیمت مناسب با بهترین کیفیت توسط کادر متخصص و بروزترین دستگاه های روز دنیا، حوله دستی تبلیغاتی عمدتا در هتل ها، باشگاه ها ، آرایشگاه ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.
حوله تبلیغاتی یکی از بهترین و به یادماندنی ترین روش های تبلیغات است میتواند سالیان سال در ذهن مشتریان نقش ببندد، بطور مثال تولیدی های لوازم خودرو یا لوازم خانگی میتوانند تبلیغات و برند شخصیشان را به روش های مختلف ( گلدوزی،چاپ،بافت،بوردر)بر روی حوله های دست و صورت حک نماید و آنها را همراه با لوازمات به مشتریان خود هدیه دهند.
اینگونه مشتریان در طول روز هنگام استفاده از حوله دست و صورت خود که میانگین روزی ۵ مرتبه است به یادتان خواند ماند.

تولیدی حوله دستی تبلیغاتی قیمت مناسب

تولید حوله تبلیغاتی

تولید و سفارش  حوله تبلیغاتی امروزه با افزایش چشم گیری  و فوق العاده ای رو به رو شده است و این به تنوع کیفیت حوله در این صنعت اشاره دارد. تولید انبوه و کیفیت رضایت بخش از ویژگی های تیم تولیدی زیتون می باشد که به یک برند شناخته شده با تولیدات خاص از همه نظر تبدیل شده است. تولید حوله های تبلیغاتی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها الگو ها صورت می گیرد.

تولیدی حوله دستی تبلیغاتی قیمت مناسب

حوله های تبلیغاتی که به یکی از حوله های پر کاربرد جهت تبلیغات به شمار می رود با افزایش فروش مواجه شده است. این محصول ضمن جذب مشتری برای تشکر از مشتریان فعلی کاربرد بالایی دارد.

به همین منظور فروش این محصول به تمام نقاط کشور چه داخلی چه خارجی به صورت عمده انجام می پذیرد و فروش تمامی محصولات به صورت عمده در این شرکت انجام می گیرد.

قیمت خرید و فروش حوله های تبلیغاتی در بازار متفاوت می باشد ولی با توجه به کیفیت این تولیدی تمامی قیمت ها در مناسب ترین حالت صورت گرفته اند. علاوه بر کیفیت ابعاد مورد نظر شما هزینه های متغیری را در این محصول شامل می شود.

خرید این نوع از حوله ها از کارخانه حوله تبلیغاتی در تهران و سایر شهر های دیگر بسیار مقرون به صرفه از نظر زمان و هزینه می باشد چرا که خرید بدون واسطه کالا از قیمت بسیار مناسب و ارزان تری برخوردار می باشد.

وجود واسطه در این میان موجب می شود درصدی به قیمت کالا افزوده شود تا واسطه سودی کسب نماید پس در نتیجه این صحبت ها پی می بریم خرید مستقیم از کارخانه ها و تولیدی ها بسیار مناسب تر از خرید غیر مستقیم و با واسطه می باشد.

تولیدی حوله دستی تبلیغاتی قیمت مناسب

حوله تبلیغاتی ارزان و با کیفیت

حوله های تبلیغاتی در دنیای امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است چرا که از روش های سودآور تبلیغ چاپ برند و لوگو بر روی حوله می باشد.
حوله یکی از لوازم های بهداشتی می باشد که در هر زمان از زندگی روزمره مورد استفاده افراد قرار می گیرد و همیشه در معرض دید می باشد پس این نوع از تبلیغات روشی نوین و بسیار کارآمد بوده.

تولید حوله تبلیغاتی و ارسال نمونه هایی از محصولات به جای جای کشور با روش های مختلفی مقدور می باشد. برای مثال انتخاب راه هایی برای ارسال محصولات وابسته به موقعیت مکانی شما عزیزان می باشد. ارسال محصولات یا نمونه هایی از محصولات توسط اداره پست، اتوبوس، پیک، تیپاکس، قطار و در برخی موارد صادراتی با هواپیما صورت می گیرد.

در نظر داشته باشید این موارد صرفا به منظور آسودگی خاطر شما عزیزان از جنبه های امنیت محصولا و سلامتی آنان می باشد.

تولیدی حوله دستی تبلیغاتی قیمت مناسب

برند و لوگو به دو صورت چاپی و گلدوزی شده بر روی حوله انجام می گیرد. نوع چاپی به دلیل زیبایی و قیمت ارزان داشتن از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

نوع گلدوزی شده به دلیل اینکه از نخ و ابریشم بافته می شود در هنگام استفاده از حوله کمی زبر می باشد به همین جهت اغلب خریداران از این مدل کم تر سفارش می دهند و بیشتر افرادی که جنبه تزینی برایشان اهمیت دارد از این مدل تهیه می نمایند.

کاربرد حوله تبلیغاتی دستی بسیار بیشتر از سایر مدل ها می باشد. حوله های دستی روزانه چندین بار مورد استفاده قرار می گیرد و به نوعی همیشه در مقابل چشم است. درج لوگوی شما در این محصول یک فکر مبتکرانه می باشد. اما روش چاپ لوگو به چه نحوی می باشد.

با ادغام شابلون شما در دستگاه ها حوله ها را تولید می کنیم. بافت حوله به طور کلی بر اساس ترکیب تار و پود ها می باشد پس در موقعیت اعلام شده در روی حوله با عدم پرز دهی در قسمت های مشخص لوگو و طرح شما به صورت عینی در روی حوله چاپ می شود.

سفارش حوله تبلیغاتی ارزان و با کیفیت را به ما بسپارید تا بهترین ها را در اختیار شما قرار دهیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *