حوله, حوله هتلی

تولیدکنندگان حوله هتلی چاپی 60*120

تولید کنندگان حوله هتلی چاپی 60*120 در مراکز تولیدی متناسب با نیاز مشتری و به درخواست او به تولید و عرضه این محصول در ابعاد مختلف اقدام می کنند. حوله های چاپی بیشتر سفارشی است و از طرف هتل داران و رستوران داران و غیره سفارش دوخت و تولید هزار بسته یا بیشتر به حک کردن آرم هتل و یا رستوران  به کارخانه و یا مرکز تولیدی داده می شود و این مرکز با توجه به درخواست خریدار این محصول را در ابعاد مختلف تولید می کند.

تولیدکنندگان حوله هتلی چاپی 60*120

تفاوت حوله هتلی و استخری چاپی

تفاوت حوله هتلی و استخری چاپی تفاوت حوله هتلی و استخری چاپی علاوه بر ابعاد این محصول می توان به نوع مصرف هر کدام هم اشاره کرد. حوله هتلی برای خشک کردن دست و صورت و چند تکه است و اما حوله های استخری در جنس پنبه ای و به ابعاد مختلف دوخته و مورد استفاده قرار می گیرد.  ابعاد این حوله ها کوچک است و سایز کمی دارد. و برخلاف حوله های هتلی تنها یک تکه می باشند. 

نمونه های چاپی اغلب سفارشی می باشند و آرم هتل و یا استخری بر روی این حوله ها حک می شود. برای اطلاع و به دست آوردن اطلاعات در مورد تفاوت حوله چاپی با نمونه های دیگر می توانید به سایت مراجعه کنید. 

فروش مستقیم حوله هتلی چاپی 60*120

فروش مستقیم حوله هتلی چاپی 60*120 فروش مستقیم حوله هتلی چاپی 60*120 به صورت اینترنتی هم انجام می پذیرد. به این صورت که خریداران می توانند به سایت مراجعه کرده و با توجه به نیاز خود و نیز کارکرد حوله ها اقدام به ثبت سفارش می کنند این سفارش ها اغلب بالا هستند و کارخانجات و مراکز تولیدی می کوشند که این تعداد نمونه های پیشنهادی را در کمترین زمان تولید و عرضه کنند. 

سفارش های زیادی و کلی و عمده ای ارزان تر تمام می شود و در نتیجه هم برای فروشنده و هم برای خریدار باصرفه است. فروش حوله هتلی به صورت اینترنتی مزایای ویژه ای دارد از این رو برای کسانی که فاصله ی طولانی تا مراکز فروش دارند و همچنین وقت و هزینه ی کافی برای رفتن به این مراکز را ندارند بهترین روش می باشد. در روش مستقیم دست دلالان کوتاه می شود و محصول با قیمت پایین به دست مصرف کننده می رسد. 

خریداران اغلب هتل داران و رستوران داران داخل کشور می باشند. کیفیت بالا و قیمت پایین نه تنها مشتریان داخلی را بلکه از خارج کشور هم مشتریان زیادی را جذب می کند. صادرات در جهت احترام به حقوق این مشتریان صورت می پذیرد. صادرات به کمک شرکت های بازرگانی و تجار به کشورهای همسایه و حومه ی خلیج فارس و دریای عمان صورت می پذیرد و هر ساله ارز زیادی را وارد کشور می کند. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *