حوله

تولیدکننده برتر حوله استخری مشکی در کشور

حوله استخری مشکی توسط برترین تولید کنندگان در ایران تولید می‌شود و به صورت عمده به بازار های سراسر کشور عرضه می گردد، خریداران می‌توانند به صورت عمده یا تکی محصول را تهیه نمایند و حتی امکان سفارش دادن به صورت آنلاین و به راحتی نیز برای آن ها فراهم شده است.

تولیدکننده برتر حوله استخری مشکی در کشور

میزان تولید سالانه حوله استخری نازک

میزان تولید سالانه حوله استخری نازک پل دارای انواع مختلفی است که هر کدام از انواع آن نیز تنوع زیادی دارد از جمله: حوله استخری ضخیم، معمولی، حوله استخری نازک، حوله استخری نانو، حوله استخری برق لامع. میزان تولید سالانه حوله بر اساس میزان تقاضا هر ساله افزایش پیدا می کند زیرا علاوه بر بازار داخلی به خارج از کشور نیز صادر می شود و باید بتواند نیاز جامعه را پاسخگو باشد. به علت اینکه حوله یکی وسیله کاملاً شخصی و خصوصی به حساب می آید و هر چند وقت یکبار باید تعویض شود تقاضا برای خرید زیاد است و تولید آن نیز بالا می باشد.

بررسی فرایند تولید حوله استخری نانو

بررسی فرایند تولید حوله استخری نانو در این قسمت مراحل فرایند تولید حوله استخری را بررسی می کنیم:

  • اولین مرحله برداشت پنبه است که بهترین نخ برای تولید حوله باید استفاده شود زیرا در کیفیت تاثیر مستقیم دارد و نخ های با کیفیت از پنبه های خالص به دست می آید، امروزه از الیاف مصنوعی و ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی برای تولید حوله استفاده می شود.
  • به علت این که حوله یک محصولی است که به صورت مستقیم با پوست بدن برخورد دارد استفاده از پنبه با کیفیت اهمیت زیادی خواهد داشت، در مرحله بعدی خارج کردن پنبه از پوسته و تمیز کردن فیبر انجام می‌شود که به این مرحله کاردینگ گفته می شود.
  • با شانه کردن الیاف پنبه بلند از کوتاه جدا می شود و نا خالصی ها از بین می رود، مرحله چهارم مری زندگی است که با دستگاه های ریسندگی مدرن انجام می شود و پنبه در ظرف استوانه ای که در حال چرخش است قرار می گیرد و الیاف با طول کم به الیاف بلند تبدیل می‌شود.
  • ضخامت و قدرت جذب و دوام یک نخبه تاب دادن الیاف آن بستگی دارد که تعداد رشته نخ های هر اینچ به دور هم پیچیده می شود، با توجه به اینکه حوله ها دارایی رنگرزی متفاوتی هستند که بر اساس سبک آن انواع حوله به صورت دستی، تن پوش، بچه گانه، استخری و غیره وجود دارد زنگرزی و بافت آن انجام می‌شود.
  • طرح های زنانه، مردانه و بچه گانه بر اساس رنگرزی متفاوت ایجاد می شود، بافت حوله یکی از مراحل مهم است که توسط دستگاه های پیشرفته با گره هایی که تراکم بالا دارند در آن ایجاد می شود و باعث یکپارچگی و دوام حوله می شود.
  • کشیدگی و طول گره ها توسط بافت معین که یک الگوی تنظیم شده در دستگاه است انجام می شود.
  • برش، دور دوزی و دوخت حوله با تنوع بالا و بر اساس ابعاد مختلف حوله که هر کدام کاربرد متفاوتی دارد انجام می شود.
  • در مرحله آخر کیفیت کنترل می شود و زیر نظر متخصصین بررسی می شود که اگر مشکلی وجود داشت بر طرف کرد و بر اساس ابعاد و مدل های مختلف بسته بندی می شود و به بازار عرضه می گردد.

مرکز تولید حوله استخری مشکی در ایران

مرکز تولید حوله استخری مشکی در ایران مرکز تولید حوله استخری قصد دارد این محصول را با همان قیمت تولید به فروش برساند و عرصه را برای افراد سودجو تنگ کند بنابراین در فروشگاه های آنلاین که واسطه وجود ندارد، اقدام به عرضه این محصول می‌کند و مصرف کنندگان می توانند با مشاهده تمامی مدل ها در زمان کم محصول مورد علاقه خود را پیدا کنند و با کمترین هزینه آن را تهیه نمایند.

به دلیل اینکه سلیقه مصرف کنندگان مختلف با هم متفاوت است رنگ و طرح بسیار بالا می باشد، آنچه برای ما اهمیت دارد به دست آوردن رضایت کامل مشتریان از خرید است سعی می کنیم به این هدف برسیم تا افتخار بزرگی برای خود را به دست آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *