حوله تن پوش

توزیع حوله تن پوش ابریشم بافت 125

حوله ها از محصولاتی می باشند که در انواع مختلف و متناسب با انواع سنین طراحی و تولید می شود. حوله تن پوش ابریشم بافت دارای تنوع رنگی بالایی بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد. توزیع حوله تن پوش ابریشمی به دو روش مستقیم و غیرمستقیم با قیمتی مناسب ممکن بوده و در انواع ابعاد و رنگ دلخواه نیز قابل تولید می باشد. 

توزیع حوله تن پوش ابریشم بافت 125

حوله تن پوش ابریشم بافت در ابعاد مختلف

حوله تن پوش ابریشم بافت در ابعاد مختلف حوله ها در انواع مختلفی طراحی شده و در جنس های مختلفی تولید می شود. ابعاد حوله پالتوئی و تن پوش های تولید شده در این تولیدی ها استاندارد می باشد، اما در صورت درخواست مشتری این حوله ها در ابعاد و طرح و رنگ دلخواه قابل تولید می باشند. حوله های تن پوش ابریشم بافت از محصولات پرطرفدار و پر فروش بوده و در اغلب فروشگاه های مربوطه در دسترس می باشد.

تن پوش های ابریشم بافت دارای تنوع رنگی بالا بوده و در انواع ابعاد استاندارد برای تمامی افراد طراحی و تولید می شوند. این تن پوش ها برای افراد بزرگسال و کودکان تولید می شود و در صورت سفارش در ابعاد دلخواه نیز تولید می شود. تن پوش های زنانه و مردانه ابریشمی در انواع گلدوزی، چاپی و ساده دور دوز نخی موجود می باشند.

حوله ها و تن پوش های بچه گانه ابریشمی نیز قابلیت چاپ داشته و در انواع ساده و گلدوزی شده موجود می باشند. این حوله ها نیز بر اساس درخواست مشتری قابلیت دوخت داشته و در ابعاد درخواست شده تولید می شود. با توجه به موارد ذکر شده ابعاد حوله پالتوئی بر اساس درخواست مشتری قابل تغییر بوده و تولید در ابعاد درخواست شده ممکن می باشد. 

عرضه کنندگان حوله تن پوش ابریشم بافت 125

عرضه کنندگان حوله تن پوش ابریشم بافت 125 حوله ابریشم 125 از بافت های حوله های پالتویی بوده و دارای تنوع رنگی بالایی می باشد. در کنار این تن پوش ها حوله های ابعادی ابریشمی که مناسب دست و صورت می باشند نیز تولید می شود. این حوله های ابعادی نیز قابلیت تولید در ابعاد درخواستی مشتری را داشته و بنابر درخواست وی می توان گلدوزی، چاپ و دور دوزی را نیز بر روی حوله انجام داد.

حوله های نیم تنه ی حمامی این شرکت نیز قابلیت تولید در شرایط دلخواه مشتری دارد. عرضه کنندگان حوله تن پوش ابریشم بافت 125 این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب، در ابعاد و رنگ و طرح دلخواه به دو روش مستقیم و غیرمستقیم به فروش می رسانند. 

این حوله ها در انواع تن پوش، حوله حمامی نیم تنه، حوله های ابعادی و حوله های پالتویی تولید شده و از تنوع بالایی نیز در طرح و رنگ برخوردار می باشند. تمامی حوله های بزرگسالان و کودکان قابلیت تولید رد ابعاد دلخواه مشتری را داشته و از قیمتی مناسب نیز برخوردار می باشند. 

بسته ی ارائه شده این تولیدی 5 تکه، 2 تکه، 3 تکه و 4 تکه می باشد که هر کدام بنابر کاربرد متفاوتند. برخی کاربرد این حوله ها عبارتند از:

  1. حوله های عروس و داماد
  2. حوله های بچه گانه
  3. حوله های هتلی
  4. حوله های افراد بزرگسال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *