حوله تن پوش, حوله تن پوش ساده

بزرگترین فروشگاه حوله تن پوش دورو نخ ساده

همانطور که می دانید پوست از حساس ترین عضوهای بدن می باشد از همین رو باید در برابر عوامل مختلف از آن محافظت کنید به ویژه زمانی که از حمام خارج می شوید و پوست حساستر و نازکتر می باشد از حوله ای باید استفاده نمایید که سبب حساسیت های پوستی نگردد. حوله تن پوش دورو نخ ساده که محصول شرکت ما است نمونه ای مناسب از حوله برای خشک کردن بدن می باشد. در ادامه با بزرگترین فروشگاه حوله تن پوش آشنا می شویم.

بزرگترین فروشگاه حوله تن پوش دورو نخ ساده

انواع حوله تن پوش دورو نخ ساده 165

انواع حوله تن پوش دورو نخ ساده 165 همانطور که گفتیم برای خشک کردن و گرفتن رطوبت پوست باید از حوله مناسب و باکیفیت استفاده نماییم که سبب آلرژی و یا حسایت های پوستی نظیر خشکی، التهاب، قرمزی و… نگردد. در این بخش با انواع حوله تن پوش ساده آشنا می گردیم و ویژگی های آن را بیان می کنیم.

انواع حوله ساده بلند و کوتاه: 

  • حوله دست و صورت: این مدل از حوله که اغلب در سرویس های بهداشتی می باشد و از جایی که حوله تماس مستقیم با پوست دارد باید از جنس و کیفیت بالایی برخوردار باشد. این نوع مدل در انواع جنس مخمل، دورو نخ ساده، دورو نخ گلدوزی، چاپی و ابریشم بافت در ابعاد 110*50 120*60 140*80 و… موجود می باشد.
  • حوله حمامی: این مدل نیز در جنس مخمل، دورو نخ ساده، دورو نخ گلدوزی، چاپی و ابریشم بافت ددر سایز های 150*90 160*90 160*100 100*180 و… موجود می باشد که دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد.
  • حوله نیم حمام، استخری و هتلی: این مدل که اغلب برای استخر استفاده می شود در جنس های مخمل، دورو نخ ساده و گلدوزی، چاپی و ابریشم بافت در ابعاد مختلف 110*50 120*60 140*80 موجود می باشد.
  • انواع حوله تن پوش:
  • تن پوش زنانه و مردانه: در جنس مخمل، دورو نخ ساده، چاپی و ابریشم بافت در سایز 115 125 135 145 155 165 و… تولید و موجود می باشد.
  • تن پوش بچگانه: با جنس مخمل، دورو نخ ساده و گلدوزی، چاپی و ابریشم بافت در ابعاد 50 60 70 80 90 100 110 و… بنا به سلیقه شما موجود می باشد.

انواع سرویس های تن پوش:

 نوزادی، بچگانه و بزرگسال در جنس های مخمل، دورو نخ ساده و گلدوزیو  و ابریشم بافت به صورت 2 تیکه، 3 تیکه، 4 تیکه و 5 تیکه شامل حوله دست و صورت و حوله هتلی می باشد ازجمله سرویس عروس داماد شامل 4 تیکه و 5 تیکه است همچنین برای دوقلوها نیز دارای 8 تیکه و 10تیکه می باشد.

قیمت حوله تن پوش دورو نخ ساده

قیمت حوله تن پوش دورو نخ ساده ضمن اینکه حوله تن پوش با جنس دورونخ ساده از فروش بالای برخوردار است فروشگاه ما نیز با قیمتی مناسب انواع حوله را علاوه بر حوله تن پوش درو نخ ساده با قیمت مناسب به فروش می رساند.

برای خرید انواع حوله پیشنهاد می دهیم به فروشگاه ما یا سایت اینترنی ما مراجعه فرمایید و از مدل ها دیدن فرمایید و در صورت تمایل خرید کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *