تن پوش, سرویس تن پوش چاپی

بازار فروش سرویس تن پوش چاپی سایز بزرگ

سرویس تن پوش یکی از منسوجاتیست که در انواع طرح های دورو، تک رو، گل دوزی شده، مخمل و … تولید و به بازار عرضه می شود. هر چه الیاف به کار رفته در تولید این حوله ها مقاوم تر و با کیفیت تر باشد دوام محصول تولید شده بیشتر است و کارایی بهتر و رضایت بخش تری دارد. بازار فروش سرویس تن پوش چاپی سایز بزرگ این محصول را به صورت عمده با قیمت ویژه به فروش می رساند و قابلیت ارسال به اقصی نقاط کشور را نیز دارد. 

بازار فروش سرویس تن پوش چاپی سایز بزرگ

سایزبندی انواع سرویس تن پوش چاپی

سایزبندی انواع سرویس تن پوش چاپی انواع حوله تن پوش در سایز بندی متنوع و مناسب افراد در سایزهای مختلف وجود دارد. سرویس تن پوش چاپی یکی از زیباترین و جدیدترین نوع حوله است که طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. 

الیاف به کار رفته در خط تولید این سرویس تن پوش بسیار نرم و لطیف است و جذب آب بالایی دارد. این حوله ها در تمام سایزها وجود داشته و برای خرید عمده در سایزهای دلخواه قابل سفارش نیز می باشند.

تن پوش مردانه، زنانه و بچگانه در طرح های بسیار زیبای چاپی و رنگ های جذاب و مناسب وجود دارند. بزرگترین سایز این تن پوش ها مناسب افراد چاق و قد بلند است. در ابعاد بزرگتر نیز هر طرحی قابل سفارش می باشد. 

سرویس تن پوش عروس و داماد در تمام سایزها و طراحی شاد و جذاب و نیز اسپرت موجود است که بسیار کاربردی و محبوب می باشد و از دوخت مقاوم و محکمی تولید شده است. 

خرید مستقیم سرویس تن پوش چاپی مردانه

خرید مستقیم سرویس تن پوش چاپی مردانه تن پوش بزرگ در بزرگترین سایز و نیز سایزهای بزرگ و کوچک دیگر طبق نظر و سلیقه ی مشتری قابل تهیه و سفارش می باشد. خرید مستقیم و بدون واسطه ی سرویس تن پوش چاپی از نظر قیمت برای مشتریان و متقاضیان عمده بصرفه تر است.

این محصول یکی از جدیدترین نمونه های سرویس تن پوش است که با استقبال بی نظیری در بازار داخلی و خارجی مواجه شده است. در صورت درخواست سفارش و خرید عمده انواع سرویس تن پوش چاپی مردانه می توانید از طریق این مرکز فروش تخصصی محصول مورد نظر خود را با قیمت ویژه و استثنایی به صورت آنلاین و غیرحضوری تهیه و خریداری کنید.

به دلیل جنس با کیفیت عمر و دوام بالا و طولانی این حوله ها و نیز جذب آب و رطوبت خیلی خوب، افراد زیادی متقاضی آنها بوده و از شهرها و استان های مختلف این محصول را سفارش می دهند. حوله تن پوش چاپی از جمله منسوجات پرفروش در بازار داخلی و خارجی می باشد. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *