حوله, حوله هتلی

بازار فروش حوله هتلی دورو نخ گلدوزی 60*120

حوله هتلی دورو نخ گلدوزی با اندازه های مختلف در بازار به فروش می رسد؛ در این میان حوله های با ابعاد 60* 120، رایج تر و پرفروش تر از بقیه می باشند؛ چرا که از لحاظ سایز نه چندان بزرگ و نه چندان کوچک بوده و برای استفاده در حمام هتل، مناسب به نظر می رسند.

بازار فروش حوله هتلی دورو نخ گلدوزی 60*120

انواع طرح حوله هتلی دورو نخ گلدوزی

انواع طرح حوله هتلی دورو نخ گلدوزی هتل ها، مراکز اقامتی بسیار مهمی هستند که به صورت عمومی توسط مسافران و سایر اشخاص استفاده می شوند.
نکته ای که وجود دارد؛ این است که رعایت بهداشت فردی در این اماکن بسیار مهم بوده و بر نظم و سلامت عمومی تاثیر می گذارد؛ از طرفی رسیدگی به نظافت شخصی، کاری است که همه مردم جهت حفظ سلامتی و شادابی جسم و روح خود همواره انجام می دهند.

به منظور رفاه حال مسافرین و جلب رضایت ساکنین هتل، یک سری لوازم بهداشتی در اختیار آنها قرار می گیرد که حوله از مهم ترین آنها به شمار می رود؛ زیرا در بسیاری از موارد، افراد به همراه بردن آن را فراموش می کنند؛ البته گاهی اوقات نیز به علت جاگیر بودن حوله های حمامی، مردم استفاده از حوله هتلی را ترجیح می دهند.

در حال حاضر شاهد تولید انواع حوله هتلی دورو نخ با طرح های زیبای گلدوزی شده می باشیم؛ خبر خوب این است که امکان تهیه حوله با ابعاد و طرح دلخواه وجود دارد؛ به این ترتیب مراکز اقامتی می توانند؛ حوله هتلی گلدوزی را با نام یا آرم هتل سفارش دهند.
ناگفته نماند که حوله های نخی دورو از ضخامت کافی و کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند.

قیمت حوله هتلی دورو نخ گلدوزی کوچک

قیمت حوله هتلی دورو نخ گلدوزی کوچک قیمت حوله هتلی دورو نخ گلدوزی شده، وابسته به فاکتورهای گوناگونی می باشد.
برخی از عوامل تعیین کننده قیمت این کالا عبارتند از:

  • ضخامت حوله
  • ابعاد حوله هتلی
  • کیفیت جنس حوله
  • محل تولید یا شرکت سازنده حوله هتلی
  • میزان نقش دار بودن حوله
  • موارد استفاده ار حوله

به عنوان توضیح بیشتر باید اضافه کرد که مثلاً قیمت حوله هتلی کوچک با حوله های بزرگ حمامی متفاوت است.

سوای از آنچه بیان شد؛ نحوه خرید هر محصولی به نوبه خود می تواند؛ بر قیمت نهایی آن تاثیر بگذارد.
مسئله قابل ذکر این است که به طور معمول هتل ها، بیمارستان ها، مراکز اقامتی و سایر اماکن مشابه، حوله هتلی را به میزان بالا تهیه می کنند؛ در نتیجه قیمت عمده محصول برای آنها بسیار مهم می باشد.

حوله نخی دورو را می توان به عنوان یک حوله مرغوب و باکیفیت معرفی نمود؛ زیرا قابلیت آبگیری و خشک کنندگی بالایی داشته و برخلاف برخی حوله های تهیه شده با الیاف مصنوعی، پس از خیس شدن، بو نمی دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *