حوله

بازار فروش حوله متری درجه یک

یکی از اشکال عرضه حوله به بازار که بیشتر برای تولیدی های حوله در اندازه های مختلف مناسب می باشد عرضه به صورت متری است که از نظر قیمت نسبت به حوله های آماده بسیار ارزان تر می باشد.

حوله متری درجه یک و مرغوب را می توان با قیمت مناسب از فروشنده برتر این محصول درخواست کرد و با قیمت مناسب در بهترین نوع بسته بندی آن را در آدرس مورد نظر خود دریافت کرد و به این ترتیب به واسطه ها مراجعه نکرد.

بازار فروش حوله متری درجه یک

مهمترین ویژگی حوله متری چیست؟

مهمترین ویژگی حوله متری چیست؟ حوله محصولی است که برای خشک کردن بدن مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند از جنس پنبه یا حتی پلی استر باشد به همین دلیل حوله ها از نظر کیفیت با هم متفاوت هستند اما حوله متری مرغوب دارای یک سری از ویژگی های ویژه می باشد که آن را به بهترین این محصولات تبدیل کرده است؛ مهمترین ویژگی های این محصول به طور خلاصه به قرار زیر است :

  1. این حوله از الیاف پنبه و نخی بافته شده است و بنابراین دارای بیشترین میزان جذب رطوبت می باشد و در حداقل زمان ممکن می توان بدن را با آن خشک کرد.
  2. دارای بیشترین تراکم در تار و پود خود می باشد که استحکام بالایی به آن بخشیده است.
  3. کمترین میزان پرز دهی را دارد و در اثر شستشوهای مکرر دچار پرز دهی نمی شود.
  4. در اثر شستشو رنگ خود را پس نمی دهد و این به آن معنی است که دارای ثبات رنگ بالایی است.
  5. استحکام بسیار زیادی دارد و حاشیه های آن به طور کامل دوخت خورده است و همین مساله باعث می شود که نخ کش نشود.
  6. از تنوع رنگ بسیار زیادی برخوردار است و می تواند در انواع ساده و طرح دار تولید شود که نوع طرح دار آن اغلب در طرح های کم تراکم وجود دارد.

مرکز پخش حوله متری ورساچه

مرکز پخش حوله متری ورساچه از انواع حوله های موجود در بازار می توان به حوله متری ورساچه اشاره کرد که به صورت طرح هایی موسوم به ورساچه در حاشیه حوله قرار گرفته است و زیبایی خاصی به آن می دهد و رنگ این طرح ها می تواند بسیار متنوع باشد تا زیبایی آن را چند برابر کند.

مرکز پخش حوله متری اقدام به ارائه این محصول با قیمت ارزان نموده است و خریداران عمده می توانند این محصول را در متراژ بالا برای آدرس خود درخواست دهند همچنین ثبت سفارش از همین وب سایت صورت می گیرد و نیاز به مراجعه حضوری نخواهد داشت تا به این ترتیب بدون دخالت واسطه ها خریداران بتوانند این محصول را ارزانتر از هر جای بازار و در بسته بندی مخصوص آن دریافت کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *