حوله, حوله عروس داماد

بازار عمده ست حوله دوقلو جهیزیه عروس

خرید حوله یکی از وسایل های است که  برای عروس وداماد ضروری و لازم می باشد خانوادها هنگام خرید ست حوله دوقلو باید به رنگ و جنس و نوع الیاف حوله دقت فراوانی داشته باشند الیاف پنبه ای بهترین انتخاب است وهمچنین باید حوله ای را انتخاب کنیم که قدرت آب گیری داشته باشد و زیر وخشن نباشد از مواد حساسیت زا درست نشده باشد.زمانی که چهیزیه به خانه داماد فرستاده می شود افرادی برای بازدید می آیند که بهتر است ست حوله را تزئین کنیم یا حوله ها را به روش زیبایی با گیره به آویز مناسبی آویزان کنیم.

بازار عمده ست دو قلو جهیزیه عروس در هر شهر و محله ای وجود دارد که مشتریان را در خرید کمک می کند.علاوه بر این وب سایت های اینترنتی زیادی وجود دارند که با ثبت سفارش بسته را به درب خانه میرسانند و بخاطر این که وجود واسطه ها و افراد سود جو کم می شود محصول با قیمت ارزان تر به دست مشریان می رسد.

بازار عمده ست حوله دوقلو جهیزیه عروس

دسته بندی انواع ست حوله

دسته بندی انواع ست حوله ست حوله دو قلو در رنگ ها و طرح های متفاوتی  تولید می شوند.از آن جایی که عروسی ما را به یاد شادی و نشاط  می اندازد.بهتر است که ست حوله را با رنگ های شاد انتخاب کنیم معمولا رنگ های روشن را برای عروس خانم و رنگ های تیره را برای داماد انتخاب می کنندو رنگ ست حوله را نیز به دو رنگ انتخاب شود به طورمثال آبی روشن برای خانم ها و آبی تیره تر برای آقایون یا رنگ صورتی برای خانم ها وبنفش برای آقایون هنگام خرید ست دو قلو به جیب ها هم دقت کنید جیب ها بایدبه انداز های باشد که به راحتی بتوانیم خود را خشک کنیم.

جهیزیه عروس از لحاظ دسته بندی انواع ست حوله به چند دسته تقسیم می شود.

۱_هشت تکه که شامل دو تن پوش زنانه و مردانه-دو عدد حوله نیم حمام-دوعدد حوله دستی-دو جفت دمپایی

۲-شش تکه شامل دو عدد تن پوش زنانه و مردانه -چهار عدد حوله در سایز های مختلف یا دو جفت دمپایی

۳-چهار تکه شامل دو تن پوش زنانه و مردانه-دوعدد حوله دستی یا حوله نیم حمام

چرا ست دوقلو حوله پرفروش است؟

چرا ست دوقلو حوله پرفروش است؟ زیرا تولید کنندگان و کارخانجات تولید ست حوله به رنگ بندی و جنس والیافی که با آن حوله را درست می کنند دقت فراوانی دارند از جنس الیاف با کیفیت و مرغوب و ضد حساست و ضد الرژی ،عمر با دوام و قدرت جذب آب گیری ست های حوله دو قلو را تولید می کنند. به همین دلایل ست حوله پرفروش ترین محصولات است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *