پتو

بازار خرید پتو زمستانی تهران

یکی از مشکلات مردم داشتن پتوی خوب و مرغوب گرم است و همواره یک پتو زمستانی مناسب و خوب از وسایل مهم گرمایشی محسوب می شود .به همین دلیل باید در خرید یک پتوی جنس خوب و گرم دقت کنیم که نیازمان برطرف شود.جنسی که در تولید پتو بسیار مهم و در کارایی آن بسیار موثر است.

بازار خرید پتو زمستانی تهران

مدل های مختلف پتو زمستانی

مدل های مختلف پتو زمستانی به طور کلی انواع مختلفی از پتو وجود دارد  که هم پتو ها را میتوان از لحاظ میزان گرمی و هم از لحاظ جنس و نحوه دوخت دسته بندی کرد.به عنوان مثال یکسری پتو ها هستند که گرم تر هستند و برای فصول سرد سال مناسب تر هستند اما یکسری پتو های دیگر نیز هستند که جنس نازک تری دارند و گرمای کمتری می دهند.نکته بعدی جنس تشکیل دهنده پتو ها است که بسیار در گرمای انها تاثیر گذار و مهم است که به توضیح مختصری از دو مدل از مدل های رایج آنها میپردازیم.

 پتو  پنبه ای: معمولا پتوهایی که 100 درصد از الیاف پنبه ای ساخته شده باشند به ندرت در بازار موجود می باشند.معمولا پتو های پنبه ای  دارای  وزن سبکی هستند و در مدل های مختلف برای فصل های زمستان و تابستان طراحی می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند

پتو  پشمی:پتو های پشمی نسبت به انواعی که از الیاف های طبیعی مانند پنبه یا الیاف مصنوعی مانند پلی استر ساخته می شوند، سنگین تر و زبر تر است و برای کودکان و افرادی که دچار ناراحتی های پوستی هستند، مناسب نمی باشد.

نکته ی بسیار مهمی که مورد توجه همگان در پتو ها قرار میگیرد نرمی پتو می باشد که بسیار مهم است و در خرید آن تاثیر فراوانی می گذارد نکته بعدی هم میزان گرمایی است که پتو می دهد این نیز یکی دیگر از عوامل بسیار مهم است یا به طور دیگر این دو مورد  برای افرادی که تصمیم بر خرید پتو زمستانی دارند دو مورد اصلی به حساب می آید.

عوامل موثر بر قیمت پتو زمستانی

عوامل موثر بر قیمت پتو زمستانی عوامل بسیار زیادی بر قیمت پتو تاثیر گذار خواهد بود.یکی از آنها جنس محصول است هر چقدر محصول با جنس بهتر و مرغوب باشد قطعا قیمت آن نیز بالاتر است.یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در قیمت پتو ها کیفیت دوخت آنها است که هر چقدر زیبایی و ظرافت بیشتری در آن به خرج رفته باشد قیمت آن نیز بیشتر  خواهد بود. البته یک نکته دیگر هم مارک محصول مورد نظر است که با توجه به شناخته تر شدن برند و مارک محصول قطعا قیمت آن یک مقدار بالاتر از کالا های ناشناخته تر است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *