حوله, حوله تبلیغلتی, حوله هتلی, حوله هتلی ابریشم بافت

انواع حوله هتلی و تبلیغاتی

انواع حوله هتلی و تبلیغاتی را می توانید در سایت حوله سرا خریداری کنید و یا حتی جهت تولید این محصولات با طرح و برند شخصی خود سفارش دهید ، تولیدکننده این محصول پس از سالها تجربه و تحقیق توانسته است نیاز مشتریان را برطرف کند.

بعد از یک دوش آب گرم، استفاده از یک حوله نرم، یکی از بهترین حس‌های دنیاست. انتخاب یک حوله لاکچری برای حمام یک امر ضروری برای راضی نگه داشتن مهمان و میزبان خانه است.

انواع حوله هتلی و تبلیغاتی

خرید انواع حوله تبلیغاتی به صورت عمده

برای سفارش این محصولات خریداران میتوانند از بین طرح های آماده و یا طرح دلخواه خود سفارش نماید. تحویل سفارش به صورت فوری و در کمترین زمان ممکن صورت میگیرد.حوله به عنوان یکی از پرکاربردترین و مهم ترین لوازم شخصی و بهداشتی میتواند هدیه تبلیغاتی مناسبی برای شرکت یا برند شما باشد. به دلیل استفاده روزانه و همچنین دوام زیاد حوله و ماندگاری طولانی مدت آن ، تبلیغ شرکت یا محصول شما بر روی حوله میتواند باز دهی قابل توجهی برای شما داشته باشد.

با وجود هزاران نمونه حوله موجود در بازار، انتخاب یک حوله همه‌ پسند یک چالش سخت برای شماست. جنس‌های مختلفی در بازار وجود دارد که پنبه هنوز بی‌رقیب به کار خود ادامه می‌دهد و یکی از مرغوب‌ترین مواد اولیه برای بافت حوله است به طوری که انتظار مصرف‌کنندگان در جذب آب و لطافت را برای آن‌ها برآورده کرده است. این جنس جادویی (کتان) می‌تواند تا ۲۷ برابر وزن خود، آب در خود نگه دارد و لطافت مثال‌زدنی آن همه‌ی مخاطبان را راضی نگه داشته است.


قیمت همواره یکی از عوامل تعیین کننده در میزان فروش یک محصول می باشد. مشتریان همواره به دنبال بهترین کیفیت در کنار مناسب ترین قیمت هستند.

 

ویژگی حوله های تبلیغاتی

ویژگی حوله های تبلیغاتی

حوله اصولا کالای بادوام و مفیدی است که چندین سال برای شما باقی می ماند. حتی زمانی که عمر حوله تمامی می شود، برای مصارف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، مواردی مانند شستن ماشین . بنابراین با چاپ لوگو روی حوله، می توان تا چندسال بعد از توزیع آن، به صورت وسیع دیده شد. حوله های تبلیغاتی در مجموعه های مختلفی مانند هتل ها، تعمیرگاه ها، رستوران ها، ورزشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. این یک راهکار خیلی خوب و کم هزینه برای تبلیغ برند شما به صورت سراسری است.

حوله تبلیغاتی ایرانی که این روزها در بازارهای فروش بسیار محبوب شده است در انواع مختلف (حوله تبلیغاتی ورزشی، حوله تبلیغاتی دستی، حوله تبلیغاتی هتلی و …) با بهترین کیفیت تولید شده و با بهترین شرایط قیمتی در بازارهای فروش عرضه می شود.حوله های تبلیغاتی ایرانی در دو نوع پرز کوتاه و پرز بلند در انواع طرح و رنگ تولید می شوند و دست مشتریان برای سفارش آرم مخصوص بر روی حوله باز می باشد

در نتیجه :

این روزها در بازار خرید و فروش انواع حوله خرید محصول به شکل آنلاین سبب کاهش قیمت به شکل چشمگیری می شود، از محصولات پرفروش در سایت های معتبر انواع حوله های هتلی هستند که این محصول تماما در داخل ایران تولید می شود و با قیمت استثنایی در سراسر ایران پخش و عرضه می شود.

برای خرید انواع حوله هتلی تبلیغاتی با بهترین کیفیت از طریق سایت حوله سرا اقدام کنید تا از قیمت استثنایی و شرایط خرید مناسب بهره مند شوید.

 

 

لذا از شما عزیزان تقاضا داریم جهت همکاری با این شرکت از طریق فرم زیر با ما تماس بگیرید و بهترین ها را ازآن خود کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *