حوله, حوله 4 تکه

آخرین قیمت حوله 4 تکه

حوله 4 تکه یکی از مناسب ترین و نسبتا کامل ترین نوع سرویس حوله می باشد، این محصول ارزشمند از بهترین نوع مواد اولیه پنبه ای تهیه شده و دارای چهار تکه مختلف حوله پالتویی در سایز های کوچک سال و بزرگ سال، یک عدد حوله دستی، یک جفت دمپایی و یک عدد حوله لیفی می باشد. این محصولات در برترین کیفیت ها در رنگ بندی کامل در سایز های مختلف بدون ایجاد حساسیت پوستی و قدرت جذب کامل عرضه می گردد. آخرین قیمت حوله چهار تکه توسط بازرگانی فروش این محصولات تعیین و ارسال می گردد.

آخرین قیمت حوله 4 تکه

دسته بندی انواع حوله 4 تکه

دسته بندی انواع حوله 4 تکهویژگی های حوله چهار تکه بسیار بارز و کامل  بوده و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. حوله چهار تکه از خالص ترین نوع پنبه تهیه شده و این الیاف پنبه ای دارای قدرت جذب فوق العاده آب را دارا می باشد. ابن محصول دارای یک حوله پالتویی، یک حوله دستی، یک عدد دمپایی و لیف در سایز ها و جنس های مختلف مناسب نوزادی، کودکان، آقایان، خانم ها می باشد.

این محصول لطیف و ارزشمند آب روی سطح بدن و  عرق ها را از بدن خشک کرده و احساس عالی و پاکی به فرد می دهد و موجب پاکیزه شدن چشم ها، صورت و دست ها و زیر بغل می گردد.

خشک کردن بدن بعد از حمام و خشک کردن عرق  بعد از ورزش برای برای هر  بعد از تمرین الزامی می باشد زیرا ماندن عرق در بدن منافذ پوست را بسته و باعث ایجاد جوش در بدن و صورت می شود.

کیفیت های مختلف حوله 4 تکه

کیفیت های مختلف حوله 4 تکهاین نوع حوله بسیار سبک و راحت بوده و جهت استفاده در همه مکان ها مناسب می باشد، دارای طول عمر بالا بوده و فاقد حساسیت برای هر نوع پوستی می باشد، در تنوع طرحی و رنگی فوق العاده زیاد و بی‌ نظیری تهیه می گردد، پرز دهی بسیار کمی داشته و از مرغوب ترین مواد درجه یک نخ پنبه و پلی استر تهیه شده است، دارای جذب آب بسیار بالایی بوده و قیمت حوله 4 تکه بسیار مناسب می باشد.

بهترین سایز در انواع حوله 4 تکه را سلیقه و راحتی هر فرد تعیین می کند. این محصول در سایز های کوچک، متوسط و بزرگ طراحی شده و در مرغوب ترین نوع عرضه می گردد. بیشتر مصرف کنندگان حوله چهار تکه از سایز کوچک آن استفاده می کنند زیرا این سایز مناسب ترین اندازه جهت راحتی در باشگاه می باشد..

 این نوع از حوله های چهار تکه ضد چروک بوده و ضخیم و بسیار سبک می باشد. ابن محصول قابلیت شستشوی بسیار راحتی در ماشین لباسشویی را دارا می باشد، بسیار زیبا و سبک و در عین حال قابل حمل می باشد.

این نوع از حوله باشگاهی از نخ پنبه خالص تهیه شده  مناسب ترین ابزار جهت خشک کردن عرق مناسب برای افراد بین که تحمل  ایجاد جوش ها را در سطح پوست ندارند می باشد.  مشخصات حوله چهار تکه  بسیار ویژه و خاص و فراوان بوده و همواره از تقاضای زیادی برخوردار می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *