حوله, حوله سفید

قیمت فروش حوله سفید هتلی

حوله سفید هتلی با استفاده از پارچه ها و متریال فوق العاده نرم و با کیفیت تولید می شود و به همین جهت دارای نمونه های مختلف با رنگ بندی متفاوت است و از لحاظ کیفی در رتبه بالایی قرار می گیرد و همچنین قیمت های ارزانی دارد.

پخش حوله تهران بدون واسطه توسط مراکز و بازرگانی های تولیدکننده این محصول و فروش این محصول انجام می شود که تمامی این بازرگانی ها برای افزایش رضایتمندی مشتریان و همچنین قرار دادن محصولاتشان با قیمتی ارزان در دسترس آنها آنها را به صورت مستقیم و بدون واسطه بازار پخش می کنند تا خریداران عزیز بتوانند نسبت به تهیه به موقع این محصولات اقدام کنند.

قیمت فروش حوله سفید هتلی

سایزهای مختلف حوله حمام پالتویی

سایزهای مختلف حوله حمام پالتویی همانطور که می‌ دانید حوله به عنوان یکی از وسایل شخصی و ضروری برای هر فرد در طول زندگی روزمره شمرده می‌ شود که برای امر خشک کردن پوست پس از استحمام می باشد و از آنجایی که حوله تماس مستقیم با پوست دارد باید از کیفیت عالی در جنس برخوردار باشد تا هیچ گونه آسیبی به پوست و سلامت آن را وارد نکند.

از مدل‌ حوله هایی که در طی چند سال اخیر وارد بازار گردیده و با کیفیت عالی به همراه ظاهر شیک و جذاب توانسته مورد استقبال افراد زیادی قرار گیرد، می‌توان به حوله حمامی هتلی اشاره نمود که بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است در ادامه این مبحث با ما همراه باشید تا بیشتر با این حوله و ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا گردید. اطلاعات مفید و جامع درباره حوله حمامی هتلی:

همانند پالتو می باشد که دارای آستین است و پوشیده می شود و همچنین از کمربند برخوردار است که آن را در بدن نگه می دارد. با استفاده از نخ و الیاف طبیعی بافته شده است که سلامت پوست را تضمین می کند. دارای بافت بسیار نرم و لطیف است که پوست را نوازش می نماید. از وزن سبک برخوردار می باشد. از هیچگونه رنگ شیمیایی استفاده نشده است.

از دیگر انواع حوله های هتل باید بر اساس سایز آن ها اشاره کرد که این کالاها با اندازه های گوناگون برای صورت، دست و بدن استفاده می شوند. این کالاها جزء کالاهایی هستند که به صورت کاملا هم رنگ می باشند و معمولاً به صورت دو بار دوخت می‌ شوند تا دوام بیشتری به هنگام استفاده در هتل ‌ها داشته باشند.

جدیدترین طرح های حوله تنپوش بچه گانه

جدیدترین طرح های حوله تنپوش بچه گانه تولید کنندگان حوله حمام هتلی را در مدل های مختلف و سایزهای گوناگون روانه بازار نموده و آن را با مرغوبیت جنس، رنگ بندی متعدد و برند معتبر در اختیار مشتریان قرار می دهند، به لحاظ کیفیت اگر بخواهیم این محصول را مورد بررسی قرار دهیم باید گفت ضخامت لازم، آبگیری بسیار عالی، فاقد پرزدهی، ابعاد مناسب، تعدد طرح و مدل و رنگ شامل آن می شود.

از جدیدترین مدلهای حوله هتلی حوله های فانتزی می باشند که این حوله ها بسیار طرح های زیبا و جذابی دارد که با آنها طرح های فانتزی می‌گویند و مورد پسند قرار گرفته است و هتلداران برای اینکه جذابیت بیشتری داشته باشد از این حوله های فانتزی استفاده می‌کنند و هتلداران سفارش حوله هتلی فانتزی را نیز بیشتر انجام می‌دهند و دوست دارند که از این حوله ها برای مهمان های خود استفاده کنند.

خرید ارزان حوله سفید هتلی

خرید ارزان حوله سفید هتلی با توجه به اینکه استفاده از حوله امری الزامی است و کیفیت عالی انواع حوله هتلی، هر روزه خرید این حوله زیبا از سوی افراد رو به افزایش می باشد که سبب شده تا تولیدکنندگان فعال در این حوزه نیز به افزایش تولید بپردازند و در قیمت های مختلف به بازار فروش عرضه نمایند. برای اطلاع از قیمت حوله حمامی درجه یک بدون خروج از منزل و اتلاف وقت و صرف هزینه هنگفت هم اکنون می توانید انواع مدل های حوله را به همراه قیمت درج شده در ادامه صفحه مشاهده نمایید و در صورت تمایل ثبت سفارش کنید.

بازار خرید حوله سفید هتلی بسیار رونق پیدا کرده است هتلداران به این مرکز مراجعه می‌کنند و از انواع حوله های هتلی که در این مرکز تولید و برای فروش به بازار ارائه شده است دیدن می‌کنند و حوله هتلی مد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری می‌کنند. انواع مختلف حوله های دستی تن پوش و استخری را در این مرکز تولید کرده‌ایم که بسیار از لحاظ کیفیت کیفیت بالایی دارد حوله های بسیار نرم و لطیف می باشند و صادرات حوله به تمام هتل های کشور نیز در این مرکز انجام میشود و پخش حوله تهران را نیز ما در این مرکز انجام می دهیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *