حوله, حوله ZARA

قیمت سرویس حوله عروس و داماد ZARA

از قدیم تا به امروز رسم اینگونه بوده که برای تازه عروس و داماد سرویس حوله می خریدند. سرویس حوله ها شامل تکه های مختلف و قابل استفاده می باشد که جنسی بسیار نرم و لطیف دارند. حوله ها از مواد اولیه درجه یک و ضد حساسیت تولید می‌شوند. این حوله ها در طرح و رنگ های بسیار جذاب و زیبا طراحی شده اند که از هر سن و سالی بتوانند از آن استفاده کنند‌.

شما عزیزان می توانید برای به دست آوردن قیمت سرویس حوله عروس و داماد ZARA در سامانه ما اطلاعات کافی را کسب کنید.

قیمت سرویس حوله عروس و داماد ZARA

سرویس حوله عروس و داماد شامل چیست؟

سرویس حوله عروس و داماد شامل چیست؟ سرویس عروس و داماد شامل تکه های پر کاربردی می باشد که معمولا بعد هر استحمام از آن ها استفاده می شود.

این سرویس ها دارای یک تن پوش که همانند یک مانتو قدی زیر زانو و دارای آستین های بلند که با یک کلاه برای خشک کردن موی سر می باشد طراحی شده است.

تکه دوم این سرویس دمپایی های موجود در آن است که بعد از استحمام نم و رطوبت پا را می گیرد و باعث جلوگیری از زمین خوردن بر روی سطح سرامیک می شود.

تکه سوم و کاربردی این حوله، دستمال سر برای خشک کردن موها بعد از استفاده از تن پوش می باشد که به شکل یک کلاه کل موهای سر ره در بر می‌گیرد و خیسی و نم مو را جذب خود می کند.

تکه چهارم و پر مصرف حوله صورت و حوله دست می باشد که ست طرح و رنگ تن پوش است. همان طور که در قسمت بالا گفته شده است حوله ها به دلیل تماس مستقیم با پوست انسان از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند.

تکه پنجم این کالا، حوله مصرفی استخری می باشد که معمولا در مسافرت ها کاربرد فراوانی دارد و به جای تن پوش از آن استفاده می کنند. سرویس ۱۰ تکه ZARA یکی از کامل ترین سرویس حوله عروس و داماد می باشد.

مرکز خرید سرویس حوله عروس 10 تکه

مرکز خرید سرویس حوله عروس 10 تکه مرکز خرید سرویس حوله عروس 10 تکه این کالا را با کیفیتی عالی و درجه یک که قیمتی مناسب و مقرون به صرفه ای برای مشتریان خود دارد را به صورت عمده و یا تک عرضه می کند.

مشتریان عزیز می توانند برای خرید و تهیه این سرویس به صورت آنلاین و غیر حضوری در این سامانه اقدام به خرید کنند. فقط کافیست با مراجعه به قسمت فروش آنلاین این سامانه سفارشات خود را در طرح و رنگ مورد نظر به صورت تک و عمده ثبت کنند تا تولیدکنندگان ما بهترین تولیدات خود را با قیمتی مناسب و باور نکردنی به شما عزیزان ارسال کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *