سرویس ابریشم

قیمت سرویس ابریشم 2 تکه در بازار

در حال حاضر انواع مدل های سرویس ابریشم 2 تکه در بازار موجود می باشد. این محصول در مراکز خرید ما در ابعاد کوچک و بزرگ، ساده و طرح دار، زنانه و مردانه و بچه گانه وجود دارد و در صورت سفارش از جانب مشتری در ابعاد دلخواه نیز تولید می گردد.
جهت اطلاع از قیمت سرویس ابریشم 2 تکه می توانید از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید و یا به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید.

 قیمت سرویس ابریشم 2 تکه در بازار

جدیدترین مدل سرویس ابریشم 2 تکه درجه یک

جدیدترین مدل سرویس ابریشم 2 تکه درجه یک سرویس ابریشم درجه یک 2 تکه در مدل های متنوع و جدید تولید شده و روانه بازار می گردد و به دلیل کیفیت بالا، ظاهر خوب و قیمت مناسب بسیار مشتری پسند است. جدیدترین مدل سرویس ابریشم در طرح های دورو گلدوزی شده، چاپی، ساده، خط خطی در رنگ بندی های گوناگون تولید شده و به بازار عرضه می شود.
این سرویس ها در انواع حوله های دست و صورت، حوله حمامی، حوله نیمه حمام، استخری، هتلی در ابعاد 30*30، 30*60، 90*150، 100*160، 80*140، 60*50 و … وجود دارند و شما می توانید بر حسب نیاز خود آنها را خریداری نمایید.
سرویس ابریشم 2 تکه به دلیل لطافت و نرمی فوق العاده ای که دارد به راحتی تمامی قسمت های بدن را خشک می کند و با دارا بودن کلاه و کمر استفاده از آنها بسیار آسان است.
مدل های جدید 2 تکه ابریشم دارای قدرت جذب آب بالایی هستند و به دلیل تنوع مدل ها برای تمامی سلیقه ها و گروه های سنی کودک و بزرگسال مناسب اند.
به دلیل به کار رفتن الیاف طبیعی ابریشم در سرویس های جدید هیچ گونه حساسیتی برای پوست ندارند و کاملا بی خطر هستند از همین رو شما با خیال راحت می توانید این سرویس را برای کودکان خود خریداری نمایید.

فروش بی واسطه سرویس ابریشم 2 تکه

 فروش بی واسطه سرویس ابریشم 2 تکه در حال حاضر فروش بی واسطه سرویس ابریشم دو  تکه توسط نمایندگی ها و مراکز فروش ما در سراسر کشور انجام می شود. شما می توانید در سایت فروش ما انواع حوله و تن پوش های زنانه و مردانه، حوله پالتوئی، دورو نخ ساده و گلدوزی، چاپی، ابریشم بافت را در ابعاد مورد نظر خود پیدا کنید و یا می توانید ابعاد دلخواه خود را جهت تولید سفارش دهید.
فروش مستقیم این محصولات سبب شده که کمترین قیمت برای آنها در نظر گرفته شود و در خریدهای بالا، تخفیفات ویژه ای به شما مشتریان عزیز تعلق بگیرد. شما به راحتی می توانید در هر جایی از کشور که هستید سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *