تن پوش, تن پوش بچگانه

فروش تن پوش بچگانه دورو نخ یقه گلدوزی

تن پوش بچگانه دورو نخ گلدوزی با قیمت مناسب در سایت ما به فروش می رسد. این نوع تن پوش های بچه گانه به علت ظاهر زیبایی که دارند، بسیار پرفروش اند. به خصوص انواع دخترانه آن طرح ها و رنگ های شاد و جذابی دارد که در جلب نظر مشتری بسیار تاثیرگذار است. سایز این محصولات متفاوت بوده و برای هر رده سنی با یک اندازه خاص عرضه می شود. می توانید قبل از خرید با متر قد کودکتان را اندازه بگیرید تا بهترین سایز را برای خرید انتخاب نمایید.

فروش تن پوش بچگانه دورو نخ یقه گلدوزی

بررسی انواع مدل تن پوش بچگانه گلدوزی 60

بررسی انواع مدل تن پوش بچگانه گلدوزی 60 تن پوش های بچه گانه مدل های بسیار متنوعی دارند. آنها از نظر سایز، طرح، رنگ، کیفیت، جنس و البته قیمت با یکدیگر تفاوت دارند.بهترین نوع تن پوش های کودکانه از جنس نخ و پنبه تولید می شوند. این محصولات را می توان از نظر مدل به چهار دسته تن پوش با الگوی شنلی، تنپوش های ساده، پانچو و دورپیچ تقسیم کرد. سایز حوله ها با توجه به سن کودکان تعیین می شود. تن پوش های مخمل، دورو نخ، ساده یا گلدوزی شده، چاپی و غیر چاپی و… در سایزهای 50، 60، 70، 80، 90، 100 و… تولید می شوند.
تن پوش گلدوزی شده با سایز 60 پرفروش ترین انواع این محصول هستند. طرح های عروسکی جذابی دارند که نظر کودک و والدین او را جذب می کند. طرح های انیمیشنی چاپ شده بر روی آن کیفیت بالایی دارد و در اثر رطوبت و شستشوی مداوم از بین نخواهد رفت. رنگ های شاد آن در تقویت روحیه و حس تخیل کودکان موثر بوده و کودک با مدل های مختلف آن همزاد پنداری می کند.
این نوع حوله ها صد در صد از جنس پنبه بوده و هیچ گونه حساسیت پوستی یا آلرژی در کودکان ایجاد نمی کنند. بسیار نرم و لطیف بوده و جذب آب بالایی دارند. دارای کلاه سر خود هستند که می توانند تمام بدن کودک را به صورت کاملا پس از استحمام پوشش دهد. سایز 60 بیشتر برای کودکان 2 تا 4 سال مناسب است.

قیمت تن پوش بچگانه دورو نخ گلدوزی کوچک

قیمت تن پوش بچگانه دورو نخ گلدوزی کوچک قیمت تن پوش بچگانه دورو نخ گلدوزی کوچک بر اساس سایز، جنس و کیفیت نخ آن تعیین می شود. می توانید برای خرید به روش اینترنتی و از سایت ما اقدام کنید. مدل های بسیار متنوعی از آخرین و به روزترین نوع این تن پوش ها موجود بوده و شما می توانید با خیالی آسوده آنها را جستجو و بررسی نمایید. در نهایت بر اساس قیمت محصول و البته سلیقه خودتان یک مدل را انتخاب و سفارش دهید.
چون فروش به صورت مستقیم انجام می گیرد، قیمت ها پایین تر از نرخ بازار آزاد بوده و مشتریان می توانند با هزینه کمتری که می پردازند، خرید مناسبتری داشته باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *