حوله, حوله هتلی

فروش استثنایی حوله هتلی دورونخ ساده

از وسایل مهم پس از استحمام، حوله می باشد. در هتل ها به دلیل رعایت بهداشت فردی، انواع حوله هتلی دورونخ ساده وجود دارد. جهت خرید حوله هتلی با قیمت استثنایی می توانید به مراکز ما مراجعه کنید.

فروش استثنایی حوله هتلی دورونخ ساده

انواع حوله هتلی دورونخ ساده رنگی

انواع حوله هتلی دورونخ ساده رنگی حوله از مهمترین وسایل خشک کردن و رعایت بهداشت فردی می باشد. هتل یکی از مکان هایی است که رعایت بهداشت در آن از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از بهترین نوع حوله، حوله هتلی رنگی می باشد که انواع مختلفی از این حوله در اختیار مهمانان گذاشته می شود.
حوله های هتلی از جنس پنبه و کتان می باشد که قدرت آبگیری و خشک کردن بسیار بالایی دارد.
انواع حوله هتلی دورو نخ ساده در رنگ های شاد و زیبا تولید می شود که حس آرامش را به مصرف کنندگان منتقل می کند.حوله هتلی رنگی در بین خریداران بسیار پرطرفدار می باشد.
حوله هتل در ابعاد و طرح های مختلف تولید می شود و تمامی نیاز های مصرف کنندگان را از یک حوله خوب برطرف می کند.
انواع حوله هتلی شامل، حوله حمام، حوله استخری، حوله دست و صورت می باشد.
ابعاد این محصولات با توجه به نوع سفارش اقدام به تولید می شود. یکی از حوله های هتلی که از جنس دورو نخ ساده در رنگهای متنوع هستند، حوله تنپوش حمام می باشد.
این حوله جنس بسیار خوب و لطیفی دارد و بدن در آن احساس راحتی می کند، سرعت خشک کردن بالایی دارد و پس از خشک کردن سنگین نمی شود.
بهترین حوله هتلی نازک می باشد زیرا این حوله کارایی بهتر و عمر بیشتری دارد و همچنین پس از شستشو تغییر رنگ نمی دهد و زبر نمی شود. این حوله از پنبه می باشد و دارای پرزهای بسیار ریز می باشد.

خرید عمده حوله هتلی دورونخ ساده

خرید عمده حوله هتلی دورونخ ساده قیمت حوله هتلی با توجه به جنس، مدل، طرح و ابعاد آن تغییر می کند. انواع حوله هتلی با جنس عالی در ابعاد گوناگون و استاندارد و همچنین رنگ های زیبا با توجه به سفارش هتلداران تولید می شود.
جهت خرید عمده  حوله هتلی دورونخ ساده می توانید به شرکت ما مراجعه کنید. ما با خرید مستقیم و عمده، امکان خریدی آسان را برایتان فراهم می کنیم.
شما هتلداران گرامی می توانید تنوع محصولات را در سایت ما مشاهده کنید و قیمت و کیفیت آن ها را مورد بررسی قرار دهید.
کیفیت محصولات ما همیشه حرف اول را می زند و تمامی مصرف کنندگان رضایت کامل را دارند.
اگر در هنگام خرید حوله هتلی با مشکلی مواجه شدید یا سوالی راجع به محصولات داشتید می توانید با واحد پشتیبانی ما در این بخش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *