حوله, حوله دست ابریشم بافت

فروشنده حوله دست و صورت ابریشم بافت بزرگ

حوله یکی از ملزومات اساسی زندگی و جزو مهمترین لوازم شخصی ما می باشد که انواع و اقسام آن توسط فروشندگان و عرضه کنندگان ارائه می شود. سایت اینترنتی ما نیز یکی از مراکز معتبر برای ارائه این کالاها بوده و حوله دست و صورت ابریشم بافت بزرگ را که با استفاده از منسجوجات ابریشمی تولید شده و دارای نرمی و لطافت بی نظیری می باشد با قیمت مناسب در دسترس مشتریان خویش قرار می دهد. فروشنده حوله دست و صورت ابریشم بافت بزرگ

آشنایی با سایزبندی انواع حوله دست و صورت

آشنایی با سایزبندی انواع حوله دست و صورت حوله دست و صورت یکی از مهمترین ملزوماتی است که نقش بسیار مهمی در بهداشت فردی ما انسان ها ایفا می نماید و با توجه به نیازهای روزمره ما در انواع و اقسام مختلفی تولید می شود. این حوله ها به دلیل نرمی و لطافت فراوان و همچنین پرز هایی که بر روی آن واقع شده است به راحتی آب و رطوبت بدن را به خود جذب کرده و به این صورت از سلامتی ما مراقبت می نمایند؛ یکی از بهترین نوع این محصولات، حوله دست و صورت می باشد که از جنس مخمل، دورو نخ ساده، دورو نخ گلدوزی و همچنین ابریشم بافت بوده و بر روی برخی از آنها چاپ های زیبایی وجود دارد.
و اما در این قسمت برای آشنایی هر چه بیشتر شما با این محصولات، به انواع سایزهای حوله دست و صورت اشاره می کنیم:

  • حوله سایز 30*30
  • حوله سایز30*60
  • حوله سایز35*70
  • حوله سایز40*80
  • حوله سایز 45*90
  • حوله سایز 50*90

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این حوله ها در صورت سفارش مشتری در ابعاد دلخواه نیز تولید می شوند.

قیمت حوله دست و صورت ابریشمی سایز 50*90

قیمت حوله دست و صورت ابریشمی سایز 50*90 قیمت حوله ابریشم بزرگ دست و صورت که در سایز ۵۰*۹۰ تولید شده است، با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می شود که یکی از مهمترین آنها مواد اولیه ای است که در آن به کار رفته است.
به این صورت که اگر این حوله با استفاده از منسوجات ابریشمی خالص تولید شود، مسلماً قیمت بیشتری دارد؛ اما اگر در ساختار آن از الیاف گیاهی دیگر مانند نخ و پنبه استفاده شود، قیمت آن مناسب‌تر خواهد بود. این حوله دارای سایز کاملاً مناسبی بوده و بسیار بهداشتی است و هیچگونه آلرژی را برای دست و صورت انسان ایجاد نمی‌کند. همچنین استحکام و مقاومت آن نیز بسیار بالاست و نفوذ آب در تار و پود آن هیچگونه مشکلی در ساختار آن به وجود نمی آورد. این حوله منحصر به فرد و جذاب در رنگ های بسیار زیبایی که در طبیعت یافت می شوند بافته شده و بسیار کم حجم و سبک است و بهترین گزینه برای هنگام مسافرت به شمار می رود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *