حوله تن پوش

فروشنده انواع حوله تن پوش زنانه

در شرایط کنونی فروشنده انواع حوله تن پوش زنانه به صورت کلی و عمده و با استفاده از روش های نوین فروش اقدام به عرضه و فروش این محصول در بازار می کند. خریداران و مشتریان می توانند برای خرید این محصول به صورت مستقیم از فروشنده آن به سایت ما مراجعه کنند. با مراجعه به این سایت امکان خرید ارزان قیمت تر این محصول به صورت کلی و عمده برای همه مشتریان وجود دارد. 

فروشنده انواع حوله تن پوش زنانه

الگوی حوله تن پوش زنانه 125

الگوی حوله تن پوش زنانه 125 استفاده از حوله های تن پوش روز به روز در میان مردم شایع تر و رایج تر می شود. امروزه اکثر مردم به ویژه خانم ها ترجیح می دهند به خرید و استفاده از این حوله ها بپردازند. در این آنها، حوله تن پوش زنانه 125 به دلیل داشتن سایز مناسب، با استقبال فراوانی از سوی مردم مواجه است. الگوی حوله زنانه با استفاده از بهترین و ماهرترین طراح های الگو تهیه می شود و به صورت دقیق و اصولی دوخته می شود. 
برای تهیه الگوی این حوله ابتدا متد و روش خود را بر روی کاغذ رسم می کنید. در تهیه و تولید آن از هیچ گونه پنسی استفاده نمی شود چرا که باید حوله حالت گشادی کامل له خود بگیرد.

برای این که یقه ها پهنای زیادی دارند، به ویژه یقه پشت، در حدود 5 الی 7 عدد اوزمان نیم سانتی داده می شود. اندازه جا دکمه ای ها برای این نوع محصول در حدود 8 الی 10 سانت است.

جیب ها هم بر روی باسن بزرگ طراحی می شود. بعد از این که طراحی و رسم الگوی این محصول به صورت دقیق انجام شد، با استفاده از بهترین و مرغوب ترین نوع حوله ها، اقدام به برش و دوخت می شود.

تمامی مراحل تولید این محصول از مرحله طراحی تا دوخت و تکمیل به وسیله افراد مجرب و ماهر انجام می شود. از این رو، الگوی حوله تن پوش زنانه به روز و مدرن می باشد و با دقت کامل دوخته می شود.

از این رو، این محصول زیبایی و کیفیت بسیار بالایی دارد. مشتریان و خریداران می توانند انواع و اقسام این حوله ها را در سایزهای مختلف مانند 115، 125، 135، 145، 155 و غیره سفارش دهند. این حوله ها با استفاده از مخمل، دورو نخ ساده و گلدوزی، چاپی، ابریشم بافت و غیره تولید و برای فروش به بازار عرضه می شود. 

خرید عمده حوله تن پوش زنانه

خرید عمده حوله تن پوش زنانه برای خرید حوله زنانه با وجود این که کاری آسان به نظر می رسد، دارای پیچیدگی ها و دشواری های خاص می باشد. تناسب سایز آن، مرغوب بودن کیفیت حوله، عدم ایجاد حساسیت و غیره از جمله نکاتی است که خریداران در زمان خرید باید به آن دقت نمایند. از این رو، مجموعه ما تمام تلاش و توان خود را صرف کرده است تا بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول را در اختیار مشتریان قرار دهد. مشتریان عزیز می توانند در سایزها و ابعاد مختلف وبر اساس طراح ها و مدل های مورد نظر این محصول را سفارش دهند و به صورت عمده و کلی خریداری نمایند. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *