حوله, حوله حمام

تولیدی حوله حمام دورو نخ گلدوزی

تولیدی حوله حمام دورو نخ گلدوزی، امروزه انواع حوله حمام در مدل های متنوع در بازار وجود دارند. این محصول با استفاده از الیاف طبیعی و مواد اولیه درجه یک تولید می شود که از ایجاد هرگونه حساسیت روی پوست پیشگیری نماید.

تولیدی حوله حمام دورو نخ گلدوزی نیز با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین متریال، اقسام مختلفی از این محصول را تولید و روانه بازار می کند. علاوه بر مرغوبیت، قیمت مناسب و امکان خرید غیر حضوری و آنلاین از ویژگی های این مرکز می باشد.

تولیدی حوله حمام دورو نخ گلدوزی

 

تولیدی حوله حمام دورو نخ گلدوزی

آشنایی با انواع حوله حمام

تولیدی حوله حمام دورو نخ گلدوزی حوله حمام به عنوان یکی از کالاهای ضروری در امر بهداشت فردی شناخته می شود. شناخت انواع این محصول با توجه به تاثیرش در سلامت پوست و بدن اهمیت بسیاری دارد. انواع حوله حمام را می توان به صورت زیر دسته بندی و شناسایی کرد:

  • حوله حمام عروس و داماد: این حوله ها غالبا به شکل ست و هماهنگ با یکدیگر تولید می شوند. البته نوع تکی این حوله ها هم وجود دارند. در طراحی این نوع از نوارهای براق یا طرح های گلدوزی شده استفاده می شود تا میزان جذابیت آن را افزایش دهد. این محصول در تنوع رنگی فراوان وجود دارد.
  • حوله حمام نوزاد: این محصول هم در طرح های زیبا و شاد تولید می شود تا قابلیت ست شدن با سایر لوازم کودک را داشته باشد. در تهیه این حوله از بهترین الیاف نخی و ضد حساسیت استفاده می شود تا علاوه بر نرمی از ایجاد خارش در پوست حساس نوزادان پیشگیری کند.
  • حوله های تن پوش: این حوله به صورت لباسی در سایزهای متفاوت دوخته می شود. این مدل برای استفاده تمام افراد چه کودک و چه بزرگسال کاربرد دارد.
  • حوله استخر: حوله های استخری غالبا در ابعاد کوچک تری طراحی می شوند تا به راحتی در ساک لباس قرار گرفته و حمل شوند.

انواع حوله حمام را از نظر جنس هم شامل، پنبه ای، پشمی، نایلونی، پلی استر و… می باشد.

قیمت حوله حمام دورو نخ گلدوزی

قیمت حوله حمام دورو نخ گلدوزی برای اطلاع از قیمت حوله حمام دورو نخ گلدوزی می توانید از طریق سایت این مرکز اقدام کنید. قیمت حوله به عوامل زیادی بستگی دارد. مهم ترین فاکتوری که در تعیین قیمت این محصول نقش زیادی دارد، قیمت مواد اولیه و نخ مورد استفاده در آن است.

هزینه های تولید و حمل و نقل هم از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت نهایی این محصول می باشد. لذا برای دسترسی به محصولی با قیمت مناسب و ارزان، سفارش از مراکز معتبر به شیوه آنلاین، بهترین راه است.

این مرکز با ارائه مستقیم و بدون واسطه این محصول، آن را با قیمت پایین تری به خریداران عرضه می کند. علاوه بر این، کیفیت و درجه یک بودن انواع این محصول توسط این مجموعه کاملا ضمانت می گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *